مسئولان پیشین استقلال باید جوابگوی دلایل حذف از آسیا باشند

به گزارش انجمن گیگابلاگ، مجتبی انصافی در گفت و گو با خبرنگاران درباره دلایل حذف استقلال از آسیا گفت: هر باشگاهی یک پشتیبانی اداری دارد. درباره تکمیل مدارک در استقلال که شنیده می گردد به این علت تیم در آستانه حذف قرار گرفته، آن کسی که مسئولیت این موضوع را برعهده داشته باید جوابگو باشد.

مسئولان پیشین استقلال باید جوابگوی دلایل حذف از آسیا باشند

وی ادامه داد: اگر به گذشته برگردیم می بینیم خیلی ها برای اینکه در باشگاه بزرگی مثل استقلال بخواهند سمت بگیرند به هر دری زدند و از هر رابطه ای استفاده کردند اما وقتی وارد باشگاه شدند و خیالشان راحت شد، دیگر متاسفانه مسئولیت خود را به نحو احسن انجام ندادند که این موضوع یک مدل سهل انگاری محسوب می گردد که در نهایت چوب آن را استقلال و طرفدارانش خوردند و اثرات آن هم این می گردد که حالا باید از آسیا حذف شویم. چرا؟ چون باشگاه استقلال با 30 میلیون طرفدار به دست دو سه نفر سهل انگاری می افتد که فقط می خواهند با دروغ برای اینکه رفتار و اعمال خودشان را که به ظاهر خوب است اما در باطن فاجعه هست را توجیه نمایند.

انصافی گفت: درباره فریادشیران عرض کنم متاسفانه به صورت کلی می گویم که ایشان اصلا فوتبالی نیستند و فقط به خاطر دوستی و رفاقت و ارتباط با مددی در استقلال سمت گرفتند در غیر این صورت اصلا از خانواده استقلال نیستند و تعیین است وقتی چنین فردی می آید منافع رفیقش را در نظر می گیرد و طرف او می ایستد و کاری به منافع باشگاه ندارد. این در حالی است که مددی هم او را اول به عنوان مدیر آموزشگاه منصوب کرد و بعد هم او را معاون خودش کرد.

مدافع اسبق استقلال گفت: درباره مسائلی که درخصوص فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون آسیا بحث می گردد باز هم بر می گردم به باشگاه استقلال. اگر مباحث کنفدراسیون و فدراسیون را کنار بگذاریم باز هم مقصر باشگاه استقلال است. آن دوستانی که در زمان مددی باید آستین بالا می زدند و می دانستند که این تیم 20 میلیون طرفدار دارد و باید با جان و دل رفتار می کردند اما متاسفانه جز دروغ چیزی از آنها نشنیدیم. حالا بحث حذف استقلال از آسیا مطرح شده اما سوال اینجاست که چرا وظیفه خودشان را درست انجام ندادند و مدارک لازم را تکمیل نکردند؟ چرا الان این افراد مقابل طرفداران جوابگو نیستند؟

انصافی در سرانجام گفت : آجورلو آدم پخته و با تجربه ای است و سالیان سال است در عرصه مدیریتی فوتبال کشور فعالیت می نماید و خودش می داند باید کسانی را به استقلال بیاورد که از هر لحاظ مورد تایید باشند و نه اینکه فقط خوب حرف بزنند. این اتفاق تلخ همه را ناراحت نموده و مدیران فعلی باشگاه هم فرصتی برای تکمیل مدارک نداشتند. به هر حال اگر تغییری در باشگاه رخ داد می توانستند این کار را زودتر انجام بدهند اما از آن سو مددی هم تا آخرین روز باید وظیفه خودش را انجام می داد نه اینکه کار را رها کند و حالا این شرایط ایجاد گردد. اگر استقلال از آسیا حذف گردد طرفدارانش مدیران قبلی این باشگاه را نمی بخشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مسئولان پیشین استقلال باید جوابگوی دلایل حذف از آسیا باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان پیشین استقلال باید جوابگوی دلایل حذف از آسیا باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید