مصدومیت 12 نفر طی 2 حادثه در محور راور و کرمان

به گزارش انجمن گیگابلاگ، رییس اورژانس کرمان گفت: 12 نفر در 2 حادثه ترافیکی صبح امروز در محور راور و کرمان مصدوم شدند.

مصدومیت 12 نفر طی 2 حادثه در محور راور و کرمان

سید محمد صابری درباره حادثه اول گفت: در پی دریافت گزارش واژگونی یک دستگاه پژو 405 در کیلومتر 5 محور روستایی طرز به گوهجرد از توابع شهرستان راور که ساعت 7 و 40 دقیقه صبح امروز آدینه 4 شهریور ماه رخ داد، بدون فوت وقت، 2 تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

او توضیح داد: این حادثه رانندگی، 6 مصدوم برجای گذاشت که بعد از رهاسازی و دریافت اقدامات درمانی مناسب، به همت تیم های فوریت های پزشکی با حال عمومی مساعد به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) راور منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: مصدومان این حادثه رانندگی، شامل: 3 کودک 1 تا 7 ساله، 2 زن و یک مَرد با رده سنی 19 تا 40 ساله می باشند.

او درباره حادثه دوم گفت: در پی برخورد سواری پژو پارس و تراکتور در محور چترود به کرمان (5 کیلومتری کرمان) که ساعت 9 و 47 دقیقه صبح امروز رخ داد، 2 تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

صابری اضافه کرد: این حادثه رانندگی نیز 6 مصدوم بر جای گذاشت. او توضیح داد: یک مصدوم راننده تراکتور بود که بعد از اقدامات درمانی مناسب به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شد و 5 مصدوم سرنشینان سواری پژو پارس، بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب به همت تیم های فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد: مصدومان شامل 3 مَرد و 2 زن با رده سنی 25 تا 31 ساله و یک کودک 2 ساله می باشند که حال عمومی تمامی مصدومان مساعد گزارش شده است.

انجمن گیگابلاگ کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مصدومیت 12 نفر طی 2 حادثه در محور راور و کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصدومیت 12 نفر طی 2 حادثه در محور راور و کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید