مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پاکسازی بخش جستجوی اینستاگرام تا گوشی نو هواوی

به گزارش انجمن گیگابلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پاکسازی بخش جستجوی اینستاگرام تا گوشی نو هواوی

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت هواوی همچنان در لیست سیاه هواوی قرار گرفته است این در حالیست که بعضی تصور می نمایند، شرایط هواوی از حالت بحرانی خارج شده است با این وجود حقیقت این است که تنها بعضی از محدودیت های تجاری هواوی آن هم بر اساس تعدادی پیش شرط لغو شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از سوالات رایج بسیاری از کاربران اینستاگرام این است که چگونه می توانند سابقه جستجوهای خود را از اینستاگرام پاک نمایند. این موضوع به خصوص برای افرادی که گوشی خود را دست بچه ها می سپارند نیز مهم است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ اخیرا حالت شب حالت اختصاصی دوربین خود را به خانواده گلکسی اس 9 و نوت 9 افزوده است. اما این حالت در همه گوشی ها دیده نمی گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ساعت هوشمند موسوم به داکی پال یکی از ساعت های ویژه برای بچه ها است که می تواند ویژگی های کاربردی متعددی را به طور اختصاصی برای بچه ها ارائه کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خبرهای نو حاکی از آن است که گوشی نو هواوی با دوربین چهارگانه و باتری 3900 میلی آمپری در راه است. بعضی نشریات چینی از هم اکنون مدعی شده اند که این گوشی می تواند رکورددار فروش باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران چینی پیروز شدند ربات کشاورز نوی را طراحی نمایند که می تواند نقشی موثر در بخش کشاورزی چین ایفا نماید. این ربات کشاورز ظاهری جالب دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پاکسازی بخش جستجوی اینستاگرام تا گوشی نو هواوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پاکسازی بخش جستجوی اینستاگرام تا گوشی نو هواوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید