مورا در تهران؛ یکشنبه ملاقات با مقام های ایران، دوشنبه مقامات آمریکا

به گزارش انجمن گیگابلاگ، ایرنا نوشت: مسوول هماهنگ کننده گفت وگوها قرار است روز یکشنبه با علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران ملاقات و گفت وگو کند

مورا در تهران؛ یکشنبه ملاقات با مقام های ایران، دوشنبه مقامات آمریکا

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، بر اساس تفاهم صورت گرفته، انریکه مورا شنبه شب وارد تهران می گردد و روز یکشنبه با علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران ملاقات و گفت وگو خواهد نمود. بعلاوه ممکن است ملاقاتهایی میان مورا و بعضی مقام های ارشد کشورمان به درخواست وی نیز برگزار گردد.

این در حالی است که از زمان بازگشت هیأت ها به مرکز ها، رایزنی ها و تماس ها میان وزیر خارجه و جوزف بورل و دیگر همتایان و بعلاوه علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مورا هماهنگ کننده گفت وگوها به صورت بی وقفه و مستمر ادامه یافته است.

بعلاوه قرار است در جریان سفر مورا به تهران، دو طرف آخرین شرایط گفت وگوها را مورد آنالیز و ارزیابی قرار داده و در خصوص موضوعات به جای مانده به بحث و رایزنی خواهند پرداخت.

طبق شنیده ها مورا پس از این ملاقات روز دوشنبه جهت گفت وگو با مقام های آمریکایی راهی واشنگتن خواهد شد.

همچنان به علت عدم اخذ تصمیم سیاسی لازم در واشنگتن، در نقطه توافق قرار نداشته و این کوشش ها برای حل و فصل بعضی موضوعات به جای مانده است.

4949

منبع: خبرآنلاین

به "مورا در تهران؛ یکشنبه ملاقات با مقام های ایران، دوشنبه مقامات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورا در تهران؛ یکشنبه ملاقات با مقام های ایران، دوشنبه مقامات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید