مکالمات روزمره انگلیسی در سفر را از کجا یاد بگیریم؟

به گزارش انجمن گیگابلاگ، فرآیند یادگیری یک زبان تازه برای سفر می تواند آنقدر سخت باشد که شیرینی یک تجربه تازه را برایمان تلخ کند. در این مقاله در مورد مکالمات روزمره انگلیسی در سفر صحبت می کنیم.

مکالمات روزمره انگلیسی در سفر را از کجا یاد بگیریم؟

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی! اما این روزها سفر کردن آنقدرها هم آسان نیست. از دردسرهای پاسپورت و ویزا که بگذریم، فرآیند یادگیری یک زبان تازه برای سفر می تواند آنقدر سخت باشد که شیرینی یک تجربه تازه را برایمان تلخ کند. از آن جایی که انگلیسی یک زبان بین المللی است، بسکمک پیش از سفر، ترجیح می دهند به یادگیری مکالمات روزمره انگلیسی در سفر بپردازند. اگرچه یادگیری این زبان، ساده تر از دیگر زبان های جهان است، اما از کجا باید کاربردی ترین اصطلاحات آن را بیاموزیم؟

یادگیری زبان انگلیسی برای سفر

این روزها، یادگیری زبان انگلیسی، حکم خرید یک جعبه ابزار همه کاره را دارد. با یادگیری این زبان، می توانید با درصد زیادی از مردم جهان ارتباط بگیرید و سفرهای خارجی خود را به راحتی پشت سر بگذارید.

مکالمات روزمره انگلیسی در سفر، آن دسته از عبارات، جملات و کلماتی هستند که شما در یک سفر کوتاه به آن ها نیاز خواهید داشت. با یادگیری این نوع مکالمات می توانید به راحتی در مکان هایی مانند فرودگاه، رستوران، مکان های گردشگری و سایر موقعیت های موجود در سفر، با دیگران در ارتباط باشید.

شرکت در کلاس آنلاین زبان انگلیسی سفیر، یکی از راه های یادگیری زبان انگلیسی برای مسافرت است. البته این روش، بیشتر به درد کسانی می خورد که زمان زیادی دارند و می خواهند این زبان را تا حد خوبی بیاموزند. همچنین در صورت فراهم بودن شرایط زبان آموز، می توان به شرکت در دوره های حضوری هم فکر کرد.

برای انتخاب دوره مناسب، باید به یک آموزشگاه زبان انگلیسی خوب مراجعه کنید تا دوره ای را به شما معرفی کنند که با سطح زبان انگلیسی شما مطابقت داشته باشد.

روش های ساده و سریعی وجود دارد که می تواند برای مکالمه به زبان انگلیسی در مسافرت به شما کمک کند. به عنوان مثال، دوره فقط مکالمه سفیر، برای افرادی طراحی شده است که تا زمان سفر، وقت کمی برای یادگیری دارند و نمی خواهند نکات غیرضروری را بیاموزند.

چرا باید مکالمات روزمره انگلیسی در سفر را بیاموزیم؟

اگر قصد سفر به خارج از کشور را داشته باشید، فارغ از کشوری که به آن سفر می کنید، همه یادگیری زبان انگلیسی را به شما توصیه خواهند کرد. چرا که این زبان به عنوان یک راه ارتباطی بین المللی در تمام جهان جا افتاده است و می توانید همه جا از آن استفاده کنید. اما چرا باید سراغ اصطلاحات روزمره بروید؟ این موضوع چند دلیل دارد:

سرعت یادگیری بیشتر

کاربردی بودن در سفر

امکان استفاده در اغلب مکان ها

کاربرد برای ارتباط با توریست های دیگر

با توجه به اهمیت این موضوع، مکالمات روزمره انگلیسی در سفر را از کجا یاد بگیریم؟

بهترین دوره مکالمات روزمره انگلیسی در سفر

هزاران آموزشگاه زبان انگلیسی در ایران وجود دارد که همگی، مدعی هستند می توانند شما را در کوتاه ترین زمان ممکن، برای مکالمات روزمره انگلیسی در سفر آماده کنند. با این حال، در انتخاب چنین دوره هایی علاوه بر سرعت، باید فاکتور کیفیت را هم در نظر بگیرید.

دوره ای برای یادگیری انگلیسی برای سفر خوب است که به تمامی ابعاد یک مسافرت کوتاه یا بلند پرداخته باشد. به عنوان مثال، با شرکت در دوره فقط مکالمه سفیر، می توانید اطمینان داشته باشید که از لحظه ورود به فرودگاه کشور مقصد تا پایان سفرتان می توانید به راحتی با دیگران ارتباط بگیرید و نیازهای خود را رفع کنید.

البته به این نکته توجه داشته باشید که چنین دوره هایی، ممکن است برای سفرهای کاری یا تحقیقاتی جامعیت لازم را نداشته باشند. در سفرهای کاری، شما نیاز به اصطلاحات تخصصی دارید که در حوزه مکالمات روزمره قرار نمی گیرد و باید برای یادگیری آن ها، زمان و انرژی بیشتری صرف کنید.

آموزش مکالمات روزمره انگلیسی در سفر؛ کلاس آنلاین یا دوره فشرده؟

پاسخ این سوال، کاملا بستگی به هدف شما از سفرتان دارد! اگر قصد دارید یک ماه دور اروپا را بگردید، بهتر است سراغ کلاس آنلاین زبان انگلیسی یا حتی کلاس های حضوری بروید. شرکت در کلاس، باعث یادگیری نکات بیشتر و درگیری بیشتر با زبان مقصد می شود. همچنین در کلاس، فرصت بیشتری برای تعامل و پرسش و پاسخ خواهید داشت.

در عوض، وقتی از دوره های فشرده استفاده می کنید، زودتر به نتیجه مطلوب خواهید رسید. البته باید در نظر داشته باشید که هیچ دوره ای، طی یک یا دو ماه شما را از صفر تا صد نخواهد رساند. معقول ترین زمان برای پیشرفت در زبان انگلیسی، بازه 6 ماه تا یک سال است.

دوره فقط مکالمه سفیر، در یک بازه زمانی یک ساله، شما را در هر سطحی که باشید، برای مکالمات روزمره انگلیسی در سفر یا موقعیت های دیگر آماده خواهد کرد. اگرچه نتیجه اصلی پس از پایان دوره به دست خواهد آمد، اما پس از یک ترم، پیشرفت محسوسی در توانایی مکالمه شما ایجاد خواهد شد.

یادگیری مکالمات روزمره انگلیسی در سفر با سفیر

انتخاب آموزشگاه زبان انگلیسی خوب، تاثیر زیادی در روند یادگیری و کیفیت آموخته های شما برای مکالمه انگلیسی دارد. در سایت سفیر گفتمان به آدرس gosafir.com، می توانید انواع دوره های آموزش زبان انگلیسی برای گروه های سنی و سطح های مختلف را مشاهده کنید.

پیش از شرکت در هر یک از دوره های سفیر، امکان شرکت در آزمون های معین سطح آنلاین وجود خواهد داشت. این موضوع به شما کمک می کند که از سطح خود یادگیری را شروع کنید. به عنوان مثال، ممکن است یک شخص در سطح مبتدی و یک شخص در سطح میانه، هر دو بخواهند به یادگیری مکالمات روزمره انگلیسی در سفر بپردازند. مسلما نقطه شروع و روند یادگیری این دو شخص یکسان نخواهد بود.

پس از معین سطح، می توانید دوره موردنظر خود برای مکالمه را انتخاب کنید و به صورت آنلاین در آن ثبت نام نمایید. اگر برای انتخاب کلاس آنلاین زبان انگلیسی یا کلاس حضوری، نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، می توانید با تلفن پشتیبانی موسسه سفیر به شماره 02184346 تماس بگیرید تا به شما کمک کنند.

نتیجه گیری

سفر، یکی از بهترین راه ها برای کسب تجربه های تازه است. با این حال، وقتی می خواهیم از مرزهای کشور خارج شویم، یک چالش بزرگ خواهیم داشت و آن هم یادگیری زبان تازه است. اگرچه زبان انگلیسی، می تواند در اغلب کشورها برای ارتباط با دیگران به ما کمک کند، اما همچنان این سوال وجود دارد که مکالمات روزمره انگلیسی در سفر را از کجا یاد بگیریم؟ برای پاسخ به این سوال، می توانید سری به سایت موسسه سفیر گفتمان بزنید و در آزمون های معین سطح شرکت کنید تا با توجه به آن، مناسب ترین دوره را برای یادگیری انتخاب کنید.

منبع: چمدان

به "مکالمات روزمره انگلیسی در سفر را از کجا یاد بگیریم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکالمات روزمره انگلیسی در سفر را از کجا یاد بگیریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید