نحوه پرداخت حقوق و پاداش کارکنان دولت در سال آینده

به گزارش انجمن گیگابلاگ، علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون اجتماعی اظهار کرد: در جلسه امروز ادامه تبصره های لایحه بودجه 1400 که در حوزه کاری کمیسیون اجتماعی است مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نحوه پرداخت حقوق و پاداش کارکنان دولت در سال آینده

به گزرارش انجمن گیگابلاگ او اضافه نمود: در جریان بررسی این تبصره ها، کمیسیون اجتماعی مصوب کرد که حقوق کارکنان دولت در سال آینده 25 درصد به صورت پلکانی افزایش پیدا کند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس بیان نمود: بر اساس این مصوبه کارکنانی که حقوق پایین تری دارند 25 درصد افزایش حقوق خواهند داشت.

بابایی تاکید کرد: در ادامه جلسه کمیسیون تصویب کرد که پاداش خاتمه کار کارکنان دولت تا سقف 30 سال پرداخت می شود و مدیرانی که بیش از 30 سال کار خود را ادامه داده اند، پاداش خاتمه کار آن ها تا سقف 30 سال پرداخت خواهد شد.

وی اضافه نمود: در ادامه این جلسه و در جریان بررسی تبصره 14 لایحه بودجه 1400 در مورد هدفمندی یارانه، ها، اعضای کمیسیون مصوب کردند که کارگاه هایی که با تعداد نیروی کار کمتر از 5 نفر فعال هستند نیز تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار بگیرند، از جمله آن ها می توان به کار های صیادی و کشاورزی اشاره کرد؛ در نهایت کمیسیون مصوب کرد که اعتبارات این بخش از محل درآمد های حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها تأمین شود.

منبع: فرارو

به "نحوه پرداخت حقوق و پاداش کارکنان دولت در سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه پرداخت حقوق و پاداش کارکنان دولت در سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید