نشست تعامل معاونت صنایع دستی با مدیران بانک های کشور برگزار گردید

به گزارش انجمن گیگابلاگ به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی، پویا محمودیان مدیرکل صادرات صنایع دستی کشور در مورد تعامل با بانک های کشور گفت: هدف ما از این نشست ها و جلسات ارتقاء صندلی صنایع دستی ایران در سبد جوایز غیرنقدی بانک هاست تا از این طریق بتوانیم چرخه فروش ماندگاری را در بازار صنایع دستی ایجاد کنیم.

نشست تعامل معاونت صنایع دستی با مدیران بانک های کشور برگزار گردید

وی همچنین افزود: از آنجا که بانک های دولتی و خصوصی بودجه قابل ملاحظه ای را برای هدایای تبلیغاتی خود اختصاص می دهند، در تلاشیم تا صندلی صنایع دستی ایرانی را در خرید هدایای بانک ها پررنگ کنیم و این مراکز مالی تاثیرگذار به مشتریان ویژه خود به جای کالاهای خارجی، صنایع دستی اصیل ایرانی را هدیه بدهند.

محمودیان در مورد نتایج حاصل شده از این نشست ها نیز اضهار کرد: خوشبختانه تا کنون تعامل بانک ها به معاونت صنایع دستی خیلی خوب و سازنده بوده است. برای مثال سال جاری صندوق قرض الحسنه بانک ملی ارزش جوایز غیر نقدی که به صنایع دستی اختصاص داده را تا 21 میلیارد تومان افزایش داد و این قدم جدی محسوب می گردد.

مدیرکل صادرات صنایع دستی کشور حمایت از فروشگاه های الکترونیک را از دیگر اهداف این نشست برشمرد و گفت: فروش الکترونیک صنایع دستی می تواند چرخه مالی این حوزه را متحول سازد. به همین خاطر یکی از موضوعاتی که با نمایندگان بانک ها در این نشست مطرح کردیم چگونگی ایجاد زیرساخت لازم برای بهره برداری از فروشگاه های الکترونیک صنایع دستی در سبد جوایز غیر نقدی بانک هاست.

در این نشست که به مناسبت هفته دولت در محل سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار گشت نمایندگان بانک مرکزی، رفاه کارگران، ملی، مسکن، آینده، اقتصاد نوین، سپه حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نشست تعامل معاونت صنایع دستی با مدیران بانک های کشور برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تعامل معاونت صنایع دستی با مدیران بانک های کشور برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید