نماینده پیشین ایالات متحده در سازمان ملل قربانی قوانین باراک اوباما شد؟ ، ریزش شدید تعداد دنبال کنندگان نیکی هیلی در توییتر

به گزارش انجمن گیگابلاگ، نیکی هیلی نماینده پیشین ایالات متحده درسازمان ملل اعلام نمود که اخیرا با مشکل ریزش شدید تعداد کاربرانش در توییترمواجه شده است.

نماینده پیشین ایالات متحده در سازمان ملل قربانی قوانین باراک اوباما شد؟ ، ریزش شدید تعداد دنبال کنندگان نیکی هیلی در توییتر

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این مشکل از جایی شروع شد که وی از مقام خود در کاخ سفید استعفاد داد و در نتیجه مجبور شد، حساب کاربری رسمی خود در توییتر را ببندد. دلیل این موضوع به قانونی باز می گردد که باراک اوباما در دوران ریاست جمهوری خود تصویب کرد. قانونی که می گوید؛ کارمندان کاخ سفید در هر مسند و مقامی پس از خروج از هیئت دولت باید با حساب های سیاسی پیشین خود خداحافظی نموده و اکانت نو بسازند.

اما شاید دلیل ناراحتی خانم هیلی این باشد که حسابی پر کاربر داشت و با رقم 1.67 میلیون دنبال کننده از رکوردداران این عرصه محسوب می شد.

البته هیلی پس از ابراز ناراحتی از این ماجرا اخیرا حساب کاربری نو باز نموده و ب حساب نو به سال 2019 وارد شده است. اما این حساب کاربری نو کجا و حساب کاربری بالغ بر 1.5 میلیون نفری کجا.

نیکی هیلی در نخستین توییت رسمی خود در حساب نوش نوشت: با توجه به مقررات دولتی که به وسیله دولت منتخب آمریکا تغییر نموده است، من مجبور شدم حساب توییتر شخصی خود را که سالها آن را داشته ام پاک کنم. پیروان، تاریخچه، تصاویر و سایر مطالب دیگر نیز دیگر در دسترس نیستند. لطفا مجددا صفحه من را به دوستانتان معرفی کنید. این جا و هم اکنون سال 2019 است.

حساب نو هیلی هم اکنون 168 هزار نفر دنبال کننده دارد. از زمانی که خانم هیلی از مقام خود استعفا داده بسیاری از افرد حدس زده اند که او آماده تصاحب مام ریاست جمهوری در سال 2020 می گردد اما خود او این حدس را رد نموده است.

منبع: انتخاب

به "نماینده پیشین ایالات متحده در سازمان ملل قربانی قوانین باراک اوباما شد؟ ، ریزش شدید تعداد دنبال کنندگان نیکی هیلی در توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده پیشین ایالات متحده در سازمان ملل قربانی قوانین باراک اوباما شد؟ ، ریزش شدید تعداد دنبال کنندگان نیکی هیلی در توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید