ورزشگاهی برای برگزاری سوپرجام نداریم

به گزارش انجمن گیگابلاگ، مسئول کمیته برگزاری مسابقات گفت: حقیقت این است که در ایران استادیوم خوبی برای برگزاری سوپرجام یا بازی های دیگر نداریم.

ورزشگاهی برای برگزاری سوپرجام نداریم

سهیل مهدی در خصوص مکان برگزاری مسابقه سوپرجام گفت: روز های محدودی برای انتخاب داشتیم. به علت فشردگی برنامه باید تغییراتی انجام می دادیم. پانزده روز پیش به این نتیجه رسیدیم.

وی عنوان نمود: این تصمیم که مسابقات بدون تماشاگر باشد هفتگی اعلام می گردد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره انتخاب استادیوم باهنر کرمان توضیح داد: تصمیم بر این شد شهر ثالث انتخاب گردد. تبریز و اصفهان اولویت اول ما بود، اما زمین چمن نقش دنیا مناسب نبود و شرایط فراهم نشد. در نهایت با همکاری وزارت کشور کرمان انتخاب شد.

او با اشاره به نارضایتی تیم ها گفت: در خصوص کیفیت زمین چمن نارضایتی بود که قول دادند شرایط را مساعد نمایند. مشکل هتل نیز حل شد.

مهدی درباره علت انتخاب کرمان با وجود چمن مشکل دار اضافه کرد: در استادیوم امام رضا (ع) به علت اتفاقی که در آخرین بازی افتاد جمع بندی شد که نمی توان در آنجا مسابقه را برگزار کرد. نساجی حاضر نبود در آزادی بازی کند و استادیوم وطنی هم آمادگی و تجهیزات لازم را نداشت.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در تبادل نظر با رادیو ورزش گفت: مشکل اولیه این است که استادیوم خوب در ایران برای سوپرجام نداریم. حقیقت این است اصلا زیرساخت مناسب برای مسابقات فوتبال نداریم و زمین های موجود به شدت ضعیف و غیرقابل استفاده است.

انجمن گیگابلاگ ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ورزشگاهی برای برگزاری سوپرجام نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشگاهی برای برگزاری سوپرجام نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید