کاپیتان PSG راهی لیگ انگلیس می شود؟

به گزارش انجمن گیگابلاگ، تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن مدعی شد قصد دارد باز هم به بازی کردن در اروپا ادامه دهد.

کاپیتان PSG راهی لیگ انگلیس می شود؟

به گزارش گروه ورزشی انجمن گیگابلاگ، دو روز قبل لئوناردو، مدیر ورزشی و برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن رسما گفت قرارداد تیاگو سیلوا، کاپیتان این تیم تمدید نخواهد شد و این بازیکن بعد از هشت سال پیروز در پاریس از این تیم جدا می گردد. در همین مدت کوتاه اخبار زیادی در مورد تمایل برخی تیم های لیگ برتری از جمله تاتنهام و اورتون برای خرید تیاگو سیلوا منتشر شده و برخی نیز پیش بینی کرده اند او به لیگ برزیل بازمی گردد، اما تیاگو سیلوا در گفت و گو با شبکه کاراس این شایعه را تکذیب کرد.

با توجه به مسائل مالی تیم های اروپایی و رایگان بودن جذب تیاگو سیلوا، احتمالا تیم های دیگر نیز خواهان خرید او خواهند شد. تیاگو سیلوا از سال 2006 و به مدت سه سال در فلومیننسه بازی کرد، اما در حال حاضر علاقه ای به بازگشت به فوتبال کشورش ندارد و به نظر می رسد لیگ برتر انگلیس مقصعد بعدی او خواهد بود.

تیاگو سیلوا در این رابطه گفت: من از همه آنچه باشگاه فلومیننسه از ابتدا و همچنین در دوران مسائلم برای من فراهم کرده سپاسگزارم. اما برای من هنوز بازی کردن و ماجراجویی در اروپا به پایان نرسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کاپیتان PSG راهی لیگ انگلیس می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان PSG راهی لیگ انگلیس می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید