گزینه جانشینی ساپینتو به استقلالی ها جواب داد، دو پیشنهاد روی میز سرمربی مطرح

به گزارش انجمن گیگابلاگ، ارسون یانال سرمربی ترکیه ای که از تیم استقلال تهران پیشنهاد همکاری دریافت نموده است، یکی از گزینه های راهنمایی تیم فنرباغچه هم محسوب می گردد.

گزینه جانشینی ساپینتو به استقلالی ها جواب داد، دو پیشنهاد روی میز سرمربی مطرح

به گزارش انجمن گیگابلاگ آنلاین، ارسون یانال مربی سابق تیم ملی فوتبال ترکیه که فصل گذشته در تیم آلانیا اسپور حضور داشت، یکی از مربیان مدنظر باشگاه استقلال است.

طبق اعلام رسانه های کشور ترکیه، حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال به صورت اینترنتی با یانال مذاکره نموده است. این مربی 61 ساله در پاسخ به پیشنهاد استقلال تاکید نموده است که احتیاج به زمان دارد و باید بیشتر فکر کند.

از سوی دیگر یانال یکی از مربیانی است که نام او پیرامون باشگاه فنرباغچه هم شنیده می گردد. بعد از جدایی ژرژ ژسوس از فنرباغچه، گفته می شد مونتلا جای او را روی نیمکت این تیم می گیرد.

با این حال علی کوچ رئیس باشگاه فنرباغچه با اعلام این خبر که گزینه باشگاه یک مربی ترکیه ای است، همه را شگفت زده کرد.

یانال در واکنش به اینکه آیا فنرباغچه با او مذاکره ای داشته است؟ به روزنامه صاباح گفت: من اظهارات علی کوچ را دنبال ننموده ام. مدیریت باشگاه هم با من تماسی نداشته است.

باشگاه استقلال بعد از جدایی ریکاردو ساپینتو هنوز پیروز به انتخاب جانشین او نشده است. در حالی که جواد نکونام انتخاب اصلی استقلال برای راهنمایی آبی پوشان تهرانی بود اما مسائلی در راه انتخاب این مربی پیش آمد؛ هرچند که گفته می گردد این مسائل در حال برطرف شدن است.

منبع: همشهری آنلاین

به "گزینه جانشینی ساپینتو به استقلالی ها جواب داد، دو پیشنهاد روی میز سرمربی مطرح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه جانشینی ساپینتو به استقلالی ها جواب داد، دو پیشنهاد روی میز سرمربی مطرح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید