استارتاپ

هوش مصنوعی داروساز شد!

زومیت نوشت: داروی طراحی شده با هوش مصنوعی با وارد شدن به فاز دوم کارآزمایی بالینی، قدم روبه جلوی مهم دیگری در مسیر تأیید و فراوری انبوه برداشته است.

14 تیر 1402

مدل سرمایه گذاری در عصر پول گران

بازار سهام قبلا شاهد روز های سخت تری هم بوده است، اما در بسیاری از بازار های دارایی به ندرت به یک باره اوضاع توفانی شده است. سرمایه گذاران خود را در دنیای جدیدی یافته اند که به مجموعه قوانین جدیدی احتیاج دارد. اکونومیست نیز سرمقاله این هفته خود را به توضیح...

19 آذر 1401

در اینوتوکن هم سرمایه گذاری کن، هم سرمایه جذب کن

با توجه به اینکه استارتاپ اینوتوکن سهام را توکن آیز می ­کند، باعث ایجاد بازار ثانویه می­ گردد و به ­دنبال آن نقدشوندگی سرمایه­ گذار را بالاتر می­ برد که در پی آن، ریسک سیستماتیک کمتر می­ گردد و در نتیجه، تمایل سرمایه­ گذاران به سرمایه­ گذاری بیشتر شده...

15 مهر 1401

فینالیست های اولین چالش مأموریت برای آینده ال جی انتخاب شدند

ال جی با انتخاب فینالیست ها در اولین چالش مأموریت برای آینده، کسب وکارهای جدیدی را توسعه می دهد.

27 شهریور 1401

باید با تغییرات اقلیمی مشابه ویروس کرونا مقابله کرد

کشورهای مختلف در سراسر جهان در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند و سعی می کنند شرایط را به حالت عادی بازگردانند. حالا به تازگی سازمان ملل متحد به کشورها اعلام کرده که باید با تغییرات اقلیمی مانند کرونا مبارزه کنند تا زندگی های بیشتری در معرض خطر قرار نگیرد.

28 آبان 1399

نمایشگاه الکامپ در اواخر سال 99 برگزار می گردد

ستاد اجرایی نمایشگاه الکامپ تاریخ برگزاری بیست وششمین دوره از این نمایشگاه را در ماه های پایانی امسال بیان کرد.

9 آبان 1399

مرکز نوآوری انرژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به زودی راه اندازی می گردد

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: مرکز نوآوری انرژی این دانشگاه در فضایی بالغ بر 800 مترمربع راه اندازی خواهد شد که بستری برای توسعه ایده ها و فناوری های مورد احتیاج صنعت و جامعه است.

5 بهمن 1398