اجرای یک تئاتر انگلیسی و رونمایی از پوستر شنگن

به گزارش انجمن گیگابلاگ، نمایش نگهبانان تاج محل به زبان انگلیسی و رونمایی از پوستر شنگن از جمله خبرهای تئاتری دوم بهمن ماه هستند.

اجرای یک تئاتر انگلیسی و رونمایی از پوستر شنگن

به گزارش انجمن گیگابلاگ به نقل از روابط عمومی نمایش، نگهبانان تاج محل به نویسندگی راجیو جوزف، کارگردانی دانیال خجسته و تهیه کنندگی دپارتمان هنرهای نمایشی سفیر در سالن مستطیل روی صحنه می رود.

این نمایش به زبان انگلیسی اجرا خواهد شد و دانیال خجسته و کمال عبدی بازیگران آن هستند.

در خلاصه این نمایش آمده است: همایون و بابر نگهبانان تاج محل هستند اما شب قبل از رونمایی از این بنای باشکوه وظیفه ای به این دو سپرده می شود که زندگی آنها را دگرگون می کند. 20 هزار خون ریخته شده در عوض جاودان شدن شکوه تاج محل چه اهمیتی دارد؟

این نمایش از 2 بهمن ماه به مدت 3 شب در سالن مستطیل واقع در خیابان شریعتی، قلهک، خیابان یزدانیان شماره 15 ساعت 18 به روی صحنه می رود.

علاقه مندان جهت تهیه اینترنتی بلیت این نمایش می توانند به سایت تیوال مراجعه کرده و یا با شماره 88347490 تماس بگیرند.

همزمان با آغاز پیش فروش بلیت نمایش شنگن به نویسندگی غلامرضا یزدانی، کارگردانی مجتبی فلاحی و تهیه کنندگی مائده اعتمادی، از پوستر این نمایش به طراحی سجاد حسینی رونمایی شد.

مجتبی فلاحی که پیش از این کارگردانی نمایش های تو این چیه ، مخزن ، خواھش میکنم ، کالیوگا ، آرزوھای بزرگ آرزوی کوچک ، سرزمین موشها ، کابوس نیمه شب ، سیندرلا دختر آمیرزا از فرنگ برگشته ، دو دلقک و نصفی ، خواھش می کنم ، آیا می شناسید راه شیری را؟ ، منطقه صفر ، درستکار ترین قاتل دنیا، سکوی پرش را به عهده داشته است، به زودی با نمایش شنگن به صحنه تئاتر می آید.

روزبه انصاری، شهاب حیدری، مصطفی دهقانی اشک، سپنتا سکوتی، مهرنوش مسعودیان، بهار موسوی، کوشا نشتایی، مجید وهابی، مصطفی ملک مکان و مجتبی فلاحی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیر تولید: مهرداد پارسا، دستیار کارگردان: رمیصا صمدی، طراح گرافیک و تیزر: سجاد حسینی، صدا و تصویر: امین لطفی، غلامرضا یزدانی، تلفیق، ترکیب و تنظیم موسیقی: مجتبی فلاحی، مشاور طراحی صحنه و لباس: سمانه احمدی مطلق، مدیر صحنه: سارا روزی طلب، منشی صحنه: شیما ملکی، مدیر تبلیغات: مریم شریعتی، رسانه و تبلیغات مجازی: گروه هنری پژواک.

نمایش شنگن از 6 بهمن ماه هرشب به جز شنبه ها ساعت 20:15 در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

علاقه مندان جهت خرید اینترنتی بلیت این نمایش می توانند به سایت ایران نمایش مراجعه کرده و یا با شماره 09355629822 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اجرای یک تئاتر انگلیسی و رونمایی از پوستر شنگن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای یک تئاتر انگلیسی و رونمایی از پوستر شنگن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید