از سرگیری سفرهای بین المللی در ایرلند

به گزارش انجمن گیگابلاگ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، از سرگیری سفرهای بین المللی در ایرلند صورت می گیرد.

از سرگیری سفرهای بین المللی در ایرلند

ایرلند از اواسط جولای از گواهی کووید-19 اتحادیه اروپا برای سفرهای آسانتر شهفرایندانش در اتحادیه اروپا استفاده و سفرهای بین المللی را آغاز خواهد کرد.

نخست وزیر ایرلند همچنین از ادامه فرایند کاهش تدریجی محدودیت های ناشی از کرونا در این کشور با صدور مجوز فعالیت رستورانها در فضای بسته از پنجم جولای خبر داد. مجوز از سرگیری فعالیت های هنری و ورزشی در فضاهای بسته نیز با رعایت شرایط سخت گیرانه ای صادر خواهد شد.

در حال حاضر ایرلند به شهفرایندانش توصیه کرد از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و برای کسانی که برای تعطیلات به مسافرت می فرایند، جریمه و برای مسافران بازگشتی از 50 کشور سپری کردن قرنطینه اجباری دو هفته ای در هتل را تعیین کرده است.

از 19 جولای گواهی دیجیتالی کووید-19 اتحادیه اروپا به کسانی که واکسینه شده اند، نتیجه آزمایش کرونای آنها منفی است و یا پس از ابتلا به کرونا در برابر این بیماری ایمن شده اند این امکان را خواهد داد تا آزادانه در اتحادیه اروپا سفر کنند.

مسافران خارج از اتحادیه اروپا که در برابر کرونا واکسینه شده اند و کشورهایشان در فهرست کشورهای پرخطر شیوع انواع مختلف ویروس کرونا قرار ندارد نیز می توانند آزادانه سفر کنند.

مسافران واکسینه نشده خارج از اتحادیه اروپا باید نتیجه منفی آزمایش کرونا را ارائه کنند و تا زمانیکه نتیجه آزمایش کرونا بعد از ورود به کشور آماده شود، باید در قرنطینه بمانند.

منبع: همگردی

به "از سرگیری سفرهای بین المللی در ایرلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سرگیری سفرهای بین المللی در ایرلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید