بازی سختی با کره جنوبی داشتیم، مهم است که صدرنشین هستیم

به گزارش انجمن گیگابلاگ، علیرضا جهانبخش بعد از تساوی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی در مصاحبه تلویزیونی گفت: بازی سختی بود. برای اولین بار بود که ایران از حریفش عقب می افتاد. این موضوع را تجربه نکرده بودیم.

بازی سختی با کره جنوبی داشتیم، مهم است که صدرنشین هستیم

وی اضافه کرد: نیمه دوم خوب بازی کردیم. توانستیم نتیجه را جبران کنیم. مهم است که هنوز در صدر جدول (گروه A) هستیم. باید به جهتمان ادامه بدهیم و کوشش کنیم تا به عنوان تیم اول صعود کنیم.

جهانبخش که به عنوان برترین بازیکن مسابقه انتخاب شده بود، بعلاوه در نشست خبری بعد از مسابقه شرکت کرد و گفت: قبل از مسابقه می دانستیم بازی سختی داریم. سعی کردیم برای این بازی آماده شویم. می دانستیم کره حریف سنتی ما است. قطعا در گذشته بازی های خوبی در خانه انجام داده بودیم. نیمه اول مشکلاتی داشتیم. کره از فاصله هافبک ها و خط حمله ما به خوبی استفاده کرد.

وی اضافه کرد: هرچه گذشت سعی کردیم با تغییر سیستم این فاصله را پر کنیم و بهتر عمل کردیم. در نیمه دوم شانس های بهتری داشتیم و می توانستیم برنده شویم. این یک امتیاز می تواند در جهت به ما یاری کند. خدا را شکر بچه ها در نیمه دوم انرژی بیشتری گذاشتند. در نیمه دوم رفتیم که برنده باشیم ولی همین یک امتیاز هم یاری می نماید. هنوز جهت طولانی داریم. سعی می کنیم بازی های بهتری را انجام بدهیم تا به جام جهانی صعود کنیم.

جهانبخش در پاسخ به سئوال انجمن گیگابلاگ درباره درخشش در تیم ملی و تاثیر حضورش در ترکیب فاینورد اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که توانستم به تیم ملی یاری کنم. پوشیدن پیراهن تیم ملی و بستن بازوبند تیم ملی افتخار است و از کودکی آرزویش را داشتم. حضور حاج صفی و انصاریفرد برایم قوت قلب بوده است و این مسئولیت بیشتری را روی دوشم می گذارد تا به بچه ها یاری کنم. گلزنی من حاصل کوشش بچه ها بوده است. افتخار می کنم عضو این گروه هستم. ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه در تیم ملی هستند.این یاری می نماید با قدرت به جام جهانی برویم. کادر فنی هم به ما خیلی یاری نموده است. امیدوارم در این جهت تاثیرگذار باشم و عملکرد بهتری داشته باشم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی سختی با کره جنوبی داشتیم، مهم است که صدرنشین هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی سختی با کره جنوبی داشتیم، مهم است که صدرنشین هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید