بنتو: ایران با وجود غیبت بعضی بازیکنانش همچنان قدرتمند است، در پی پیروزی با تعداد گل های بالا هستیم

به گزارش انجمن گیگابلاگ، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کره جنوبی درباره ملاقات فردای تیمش برابر ایران صحبت کرد.

بنتو: ایران با وجود غیبت بعضی بازیکنانش همچنان قدرتمند است، در پی پیروزی با تعداد گل های بالا هستیم

به گزارش انجمن گیگابلاگ، پائولو بنتو در نشست خبری پیش از نهمین بازی تیم ملی کره جنوبی در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا برابر ایران گفت: هر چند صحبت از بعضی رکوردهای من در صورت پیروزی برابر ایران می گردد اما باید بگویم که این فقط یک بازی دیگر است. من پیروزی تیمم را به اهداف فردی ترجیح می دهم.

سرمربی تیم ملی کره جنوبی اضافه نمود: ایران با وجود غیبت بعضی بازیکنانش به طور حتم همچنان تیم قدرتمندی است. ما در پی کسب هر 3 امتیاز و صدرنشینی گروه هستیم. به نظرم مهم است که در بازی فردا پیروزی با تعداد گل های بالا با توجه به رکورد خوب مان به دست آید. مهمترین چیز در فوتبال تیم و پیروزی است. تدارک خوبی می بینیم تا طرفداران از بازی لذت ببرند. امکان پیروزی و مهمتر از آن صدرنشینی وجود دارد. تمرکزمان در بازی با ایران روی پیروزی است.

بنتو اضافه نمود: مانند همواره می خواهیم به وسیله مالکیت توپ بر بازی مسلط شویم. کوشش می کنیم تا جایی که ممکن است در خط میانی حریف بازی کنیم، البته باید در نظر داشته باشیم که برابر یک تیم قدرتمند بازی می کنیم.

تیم های ملی ایران و کره جنوبی صعود مستقیم خود را به جام جهانی 2022 قطعی نموده اند. ایران با 22 امتیاز صدرنشین جدول گروه A است و کره جنوبی 20 امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد. بازی این دو تیم روز چهارم فروردین 1401 در استادیوم جام جهانی سئول برگزار خواهد ش

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بنتو: ایران با وجود غیبت بعضی بازیکنانش همچنان قدرتمند است، در پی پیروزی با تعداد گل های بالا هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنتو: ایران با وجود غیبت بعضی بازیکنانش همچنان قدرتمند است، در پی پیروزی با تعداد گل های بالا هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید