جاده های 13 استان کشور برفی و بارانی است ، انسداد در 10 جاده کشور

به گزارش انجمن گیگابلاگ، مرکز مدیریت راه های کشور از بارش برف و باران در جاده های 13 استان کشور اطلاع داد و در اطلاعیه ای از مردم خواست جهت تردد در جاده های کوهستانی و برف گیر کشور زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

جاده های 13 استان کشور برفی و بارانی است ، انسداد در 10 جاده کشور

به گزارش انجمن گیگابلاگ، گزارش روز چهارشنبه مرکز مدیریت راه ها از آخرین شرایط جوی، حاکی از بارش برف و باران در بعضی از جاده های استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، قزوین، قم، چهارمحال و بختیاری، فارس و سمنان است.

  • مجله چهار گوشه ایران

همچنین بارش باران در بعضی از جاده های استان های گیلان، خوزستان و لرستان ادامه دارد.

مرکز مدیریت راه ها در اطلاعیه ای اظهار داشت: جهت تردد در جاده های کوهستانی و برف گیر کشور همراه داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

بر اساس گزارش این سازمان، از آخرین شرایط جاده های شمالی هم اکنون تردد روانی در جاده های چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مشاهده می گردد.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین- کرج- تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، سنگین است.

جاده فرعی شمشک - دیزین، محور رامیان- اولنگ - شاهرود، محور قدیم خرم آباد-پل دختر، جاده شهداد- نهبندان و محور سی سخت- پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

همچنین اکنون جاده وازک- بلده در استان مازندران، محور گنجنامه- توسرکان در استان همدان، محور پونل -خلخال در استان های گیلان و اردبیل و محور سروآباد -پاوه واقع در استان کردستان و محور بندرلنگه- بندرخمیر در استان هرمزگان به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جاده های 13 استان کشور برفی و بارانی است ، انسداد در 10 جاده کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده های 13 استان کشور برفی و بارانی است ، انسداد در 10 جاده کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید