جذب و استخدام 9 هزار نفر در وزارت بهداشت ، جزئیات و شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی

به گزارش انجمن گیگابلاگ، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جذب چهار هزار بهورز و پنج هزار کارشناس حوزه بهداشت و مجموعاً 9 هزار نیروی بهداشتی در آزمون استخدامی وزارتخانه اطلاع داد و جذب این تعداد بهورز را کم سابقه اظهار داشت.

جذب و استخدام 9 هزار نفر در وزارت بهداشت ، جزئیات و شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی

به گزارش انجمن گیگابلاگ، حسین فرشیدی گفت: برای وزارت بهداشت بسیار مهم است که هیچ خانه بهداشتی از بهورز خالی نماند. برای همین تقریباً 45 درصد کسانی که به وسیله آزمون سراسری وزارت بهداشت جذب می شوند به بهورزان اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: در این آزمون دو گروه شرکت کننده در حوزه رشته های بهداشتی خواهیم داشت؛ گروه بهورزی و گروه غیر بهورزی که در این گروه نیز 5 هزار نفر جذب و استخدام خواهند شد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: این پنج هزار استخدامیِ غیربهورزی، کارشناسان رشته های مختلف اعم از آموزش بهداشت، سلامت روان، تغذیه، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، ماما و سایر رشته های حوزه بهداشت را شامل می گردد.

فرشیدی با بیان اینکه متقاضیان شرکت در این آزمون سراسری استخدامی از رشته های مختلف حوزه بهداشت، 28 مهر ماه آزمون خواهند داد، اعلام کرد: آیین نامه جذب و استخدام بهورزان با توجه به شرایط خاصی که یک بهورز باید داشته باشد، متفاوت از سایر رشته ها خواهد بود.

وی اضافه کرد: بعلاوه سال جاری برای نخستین بار شاهد جذب سرایدار هم خواهیم بود که از این نظر به ویژه در مراکز جامع سلامت طی این سال ها دچار نقصان و مشکلاتی بودیم که امیدواریم با جذب 98 سرایدار به وسیله این آزمون، این مشکل نیز مرتفع گردد.

معاون بهداشت وزیر بهداشت گفت: امیدواریم شاهد شرکت گسترده متقاضیان و بهره گیری آن ها از فرصت بسیار خوبِ این آزمون باشیم.

فرشیدی ادامه داد: در این آزمون استخدامی، ظرفیت خوبی برای جذب و استخدام افراد در مراکز جامع سلامت در منطقه ها محروم، شهرهای کوچک و شهرهای دور از مرکز به وسیله این آزمون اختصاص یافته تا از این طریق افراد بومی جذب شوند و بخشی از کمبودهای پرسنلی حوزه بهداشت تامین گردد.

به گفته وی، مراکز جامع سلامت روستایی، مراکز جامع سلامت شهرها، خانه های بهداشت و آکادمی های بهورزی محل های استخدام و جذب پذیرفته شدگان آزمون سراسری وزارت بهداشت خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "جذب و استخدام 9 هزار نفر در وزارت بهداشت ، جزئیات و شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب و استخدام 9 هزار نفر در وزارت بهداشت ، جزئیات و شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید