خبرنگاران ذوب آهن ؛ کلید خوشبختی نساجی مازندران

به گزارش انجمن گیگابلاگ، ساری - خبرنگاران - نساجی مازندران از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور ، امروز دهم بهمن ماه در حالی از ذوب آهن اصفهان میزبانی می نماید که هر دو تیم به دلیل نتایج ضعیف حال و روز خوبی ندارند.

خبرنگاران ذوب آهن ؛ کلید خوشبختی نساجی مازندران

به گزارش انجمن گیگابلاگ ، نساجی مازندران از 12 بازی لیگ برتر با 9 امتیاز در رده چهاردهم و ذوب آهن اصفهان هم با همین تعداد بازی ولی بدون برد و با هشت امتیاز در رده پانزدهم جدول 16 تیمی این رقابت ها قرار دارند. ملاقات هفته

سیزدهم برای هر دو تیم سرنوشت ساز محسوب می گردد و برای آقا معلم که بتازگی بر روی نیمکت نساجی مازندران تکیه زد ، این ملاقات در صورت برد کلید خوشبختی است که می تواند تمام کمی و کاستی های گذشته این تیم

را از نگاه طرفداران محو کند.

نساجی چی ها هفته گذشته پس از برکناری وحید فاضلی سرمربی جوان خود به دلیل هفت هفته نتایج ضعیف و هفت باخت ، مجید جلالی ملقب به آقا معلم را به عنوان یک تغییر تاکتیکی برای ایجاد انگیزه بیشتر و حتی

بستن دهان منتقدین تیم ، بر روی نیمکت این تیم نشاندند. جلالی نیز در بازی اول برابر شهر خودرو مشهد در بازی خارج از خانه باخت تا نوار ناکامی این تیم همچنان ادامه یابد.

حال نساجی مازندران در حالی امروز باید دومین ملاقاتش را در دوران مربیگیری جلالی در خانه برگزار کند که این بار باید در برابر تیم ذوب آهن و یاران رحمان رضایی ، بازیکن مازندرانی اسبق تیم ملی و لژیونر فوتبال ایران به

میدان برود، تیمی که حال و روزش بدتر از نساجی است و با توجه به التیماتوم هیات مدیره باشگاه به کادر فنی، آنها مترصد برد در این میدان برای ماندن بر روی نیمکت و نجات از لبه پرتگاه سقوط هستند و همین نگاه هم کار

آقا معلم را بیش از گذشته سخت می نماید، چرا که حداقل انتظار طرفداران این تیم مازندرانی از سرمربی جدید برد در برابر تیم بحران زده ذوب آهن اصفهان آن هم در قائمشهر است.

علاوه بر این ، بازی با ذوب آهن از یک نگاه دیگر هم می تواند کلید خوشبختی برای نساجی محسوب گردد ، چرا که این تیم مازندرانی دو ملاقات آینده اش تا خاتمه نیم فصل را باید برابر استقلال تهران و گل گهر سیرجان برگزار کند ، تیم هایی که روزهای خوبشان را پشت سر می گذارند و احتمال پیروزی نساجی در برابر آنها در مقایسه با ذوب آهن بسیار کم است و به همین دلیل هم آقا معلم امروز باید تمام دانش و تجربه اش را برای برد به کار بگیرد تا بتواند نساجی را از بحرانی که از هفته چهارم تا به امروز دچارش شده ، خارج کند.

البته نساجی در این بازی گذشته از این که 6 بازیکن تاثیرگذارش را در اختیار ندارد، از قبل هم در هر سه ضلع زمین در دفاع، هافبک و خط حمله با کمبود بازیکن بازی ساز، رهبر و تمام نماینده روبرو بوده است ، به طوری که از 12 بازی گذشته فقط توانست هشت گل به ثمر برساند و در همین مدت نیز 14 گل را در دروازه اش تحمل کند. این نتایج نشان می دهد که نساجی از خط دفاعی لرزانی برخوردار است و در آن سوی زمین در خط حمله نیز نتوانست گل های زیادی را به ثمر برساند .

این در حالی است که ذوب آهن اصفهان از همین تعداد بازی 10 گل به ثمر رساند و 15 گل دریافت کرد و بیشتر گل های این تیم نیز در نیمه دوم و در دقایق خاتمهی به ثمر رسید. با توجه به این که بیشتر باخت های نساجی تا به امروز در دقایق خاتمهی رقم خورده است ، این شرایط کار سرمربی جدید این تیم مازندرانی را سخت می نماید.

فرصت طلایی

سرمربی نساجی مازندران هم به بازی امروز با ذوب آهن اصفهان به عنوان یک فرصت طلایی نگاه می نماید و معتقد است که بازی برابر ذوب آهن برای تیمش یک فرصت تقریبا طلایی در اواخر نیم فصل اول است تا بتواند با پیروزی در این ملاقات مسائل گذشته را فراموش کند.

مجید جلالی افزود : با وجود این که یک جین از بازیکنان خوبمان برای بازی برابر ذوب آهن غیبت دارند ، ولی با این حال تیم توانایی برد در این بازی را دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که تیم نساجی در این بازی با حمایت طرفدارانش بتواند به پیروزی برسد تا بازیکنان روحیه از دست رفته اشان را بازیابند و بتوانند در بازی های آینده با انگیزه بیشتری بازی نمایند.

سرمربی نساجی گفت : نباید تیم ذوب آهن را با وجود این که در فصل جاری رقابت ها نتایج خوبی نگرفته، دستکم بگیریم ، چرا که این تیم ریشه دار این روزها بازی خوبی را انجام می دهد.

جلالی مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان نساجی را در کنار چمن مصنوعی استادیوم وطنی حریفانی اضافه بر تیم ذوب آهن دانست که تیمش امروز باید برای پیروزی با آنها بجنگد و تاکید نمود : اگر این شرایط با اشتباهات سهوی داوری نیز آمیخته گردد ، همه حریفان سرسختی هستند که می توانند هر تیمی قوی تر از نساجی را با شکست رو به رو نمایند.

وی افزود : نساجی برای برد برابر ذوب آهن برنامه ریزی خوبی را انجام داده است و بازیکنان نسبت به ملاقات گذشته تیم برابر شهر خودروی مشهد، از آمادگی بیشتری برخوردارند و کوشش خواهند کرد تا در این ملاقات به پیروزی برسند.

تیم نساجی مازندران امروز ساعت 15 میزبان تیم ذوب آهن اصفهان در استادیوم وطنی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ذوب آهن ؛ کلید خوشبختی نساجی مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ذوب آهن ؛ کلید خوشبختی نساجی مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید