سرمربی شهر خودرو: رحمتی تمام شدنی نیست، باید گل های بیشتری به ذوب آهن می زدیم

به گزارش انجمن گیگابلاگ، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: چند اتفاق رخ داد که به زعم ما باید به نفع ما سوت زده می شد؛ هر سوتی که زده می شد بازیکنان ما زیاد به این مسئله می پرداختند و ما باید تمرین کنیم که تمرکز داشته باشیم و باید گل های بیشتری می زدیم.

سرمربی شهر خودرو: رحمتی تمام شدنی نیست، باید گل های بیشتری به ذوب آهن می زدیم

به گزارش انجمن گیگابلاگ از مشهدمقدس، مجتبی سرآسیایی امشب در نشست خبری انتها دیدار با ذوب آهن اصفهان گفت: قبل از بازی گفتم قطعا بازی سختی مقابل یک تیم سختکوش و تاکتیکی و پرمهره داریم، فوتبال قشنگی را ذوب آهن بازی کرد؛ فوتبال زیبایی را دو تیم اجرا کردند و اینکه تنها در 20 دقیقه ای که ما شرایط مان درگیر مسائل داوری شد مقداری از بازی خارج شدیم و این اتفاق نباید رخ دهد.

وی گفت: از این عدم تمرکز ضربه خوردیم بین دو نیمه با بچه ها صحبت کردیم و در نیمه دوم فوتبال بهتری را شاهد بودیم؛ ختم به سه امتیاز شد اما انصافا ذوب آهن حریف سرسختی بود.

سرمربی شهر خودرو گفت: چند اتفاق رخ داد که به زعم ما باید به نفع ما سوت زده می شد؛ هر سوتی که زده می شد بازیکنان ما زیاد به این مسئله می پرداختند و ما باید تمرین کنیم که تمرکز داشته باشیم و باید گل های بیشتری می زدیم.

وی در مورد استفاده از منصوری در خط دفاع گفت: مرتضی نخستین بازی اش در این پست بود و جزو جوانان خوب این استان و سرمایه این تیم و استان است؛ در شرایطی که از دو بازیکن خود محروم بودیم کیفیت خوبی داشت؛ منصوری با توجه به کم تجربگی در این بازی سنگین و روبه روی این تیم خوب عملکرد قابل قبولی داشت.

سرآسیایی افزود: رحمتی تمام شدنی نیست؛ در آخر نیز باید عنوان کنم در این بازی زیبا جای تماشاگران خالی بود و دوست داشتیم اتفاقی خوب رقم می خورد.

281، ز

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرمربی شهر خودرو: رحمتی تمام شدنی نیست، باید گل های بیشتری به ذوب آهن می زدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی شهر خودرو: رحمتی تمام شدنی نیست، باید گل های بیشتری به ذوب آهن می زدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید