قیمت پیکسل 8 و 8 پرو افشا شد؛ فراتر از انتظار

به گزارش انجمن گیگابلاگ، اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، گوگل به طور چشمگیری قیمت گوشی های سری پیکسل 8 را افزایش خواهد داد.

قیمت پیکسل 8 و 8 پرو افشا شد؛ فراتر از انتظار

درحالی که گوگل در تاریخ 12 مهرماه از گوشی های سری پیکسل 8 رونمایی خواهد نمود، حالا شاهد افشای قیمت پیکسل 8 و 8 پرو برای بازار های اروپایی هستیم.

گزارشی نو رنگ ها، نسخه های مختلف سری پیکسل 8 از نظر فضای ذخیره سازی و بعلاوه قیمت این محصولات را افشا نموده است. اگر این گزارش صحت داشته باشد، گوشی های آینده گوگل با قیمت بالاتری نسبت به نسل قبلی به فروش خواهند رسید.

قیمت احتمالی پیکسل 8 و 8 پرو

به نظر می رسد پیکسل 8 در نسخه 128 گیگابایتی همراه با 23 درصد مالیات ارزش افزوده، قیمتی برابر 874 یورو خواهد داشت. نسخه 256 گیگابایتی این دستگاه هم با قیمت 949 یورو روانه بازار می گردد. برای مقایسه، باید بگوییم که پیکسل 7 در هنگام عرضه قیمت پایه ای برابر 650 دلار داشت.

گزارش امروز بعلاوه قیمت مدل پرو را برملا نموده است. ظاهراً پیکسل 8 پرو در نسخه پایه با 128 گیگابایت حافظه داخلی، 1235 یورو قیمت دارد. نسخه های بعدی این گوشی هوشمند با 256 گیگابایت حافظه داخلی و 512 گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب با قیمت 1309 یورو و 1461 یورو به فروش می رسند. پیکسل 7 پرو در نسخه پایه هنگام عرضه اولیه 900 یورو قیمت داشت.

اگرچه گفته می گردد که اپل هم می خواهد قیمت مدل های پرو آیفون 15 را افزایش دهد، اما قیمت های افشاشده برای سری پیکسل 8 کمی عجیب به نظر می رسند. پیکسل ها محبوبیت آیفون ها را در بازار ندارند و بعلاوه تقریباً اول راه هستند، بنابراین افزایش چشمگیر قیمت آن ها اقدامی غیرمنطقی است.

پیکسل 8 احتمالاً در رنگ های فندقی، ابسیدین، رز و نعنایی وارد بازار خواهد شد و مدل پرو هم در رنگ های ابسیدین، قهوه ای، سفید و نعنایی به فروش خواهد رسید.

طبق بعضی شایعات، گوگل روی Night Sight برای ویدیو ها به عنوان یک قابلیت مکمل برای عکاسی کار می نماید. بعلاوه درحالی که بعضی شایعات به حذف درگاه فیزیکی سیم کارت و استفاده از eSIM اشاره نموده بودند، گوگل به استفاده از این درگاه ادامه می دهد.

منبع:دیجیاتو

منبع: فرارو

به "قیمت پیکسل 8 و 8 پرو افشا شد؛ فراتر از انتظار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت پیکسل 8 و 8 پرو افشا شد؛ فراتر از انتظار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید