محصول مشترک هوندا و سونی معرفی می گردد ، CES 2023 آماده رونمایی از این خودروی مجذوب کننده

به گزارش انجمن گیگابلاگ، شرکت های هوندا و سونی امروز اعلام کردند که سرمایه گذاری مشترک شان در ارائه یک خودروی برقی در نمایشگاه الکترونیک مصرفی (CES) سال جاری که چهارم ژانویه در لاس وگاس شروع می گردد، ارائه خواهد شد.

محصول مشترک هوندا و سونی معرفی می گردد ، CES 2023 آماده رونمایی از این خودروی مجذوب کننده

به گزارش انجمن گیگابلاگ و به نقل از وب سایت جی اس ام آرنا، همانطور که سونی تاریخ و زمان برگزاری مراسم CES 2023 را تایید کرد، این شرکت بعلاوه فاش کرد که Sony Honda Mobility روی صحنه حضور خواهد داشت.

سونی هوندا موبیلیتی چیز زیادی در خصوص خودروی آینده خود فاش ننموده است، اما آنچه که گفته است واقعاً ضربان قلب را افزایش می دهد!

این سرمایه گذاری مشترک انتظار دارد فراوری اولین خودروی الکتریکی خود را در سال 2026 با تمرکز بر فراوری در آمریکای شمالی و فروش آنلاین در آن بازار شروع کند.

ژاپن دومین بازار این وسیله نقلیه خواهد بود و پس از آن، این خودروی برقی در اروپا عرضه خواهد شد.

در حالی که بسیاری از جزئیات هنوز تایید نشده اند، سونی هوندا موبیلیتی نشان داده است که این خودرو که هنوز نامی ندارد، ممکن است در شرایط خاص قادر به رانندگی اتوماتیک سطح 3 و در طیف وسیع تری از تنظیمات سطح 2+ باشد.

هوندا تخصص و توانایی های مهندسی خود در زمینه فراوری خودرو را در سرمایه گذاری مشترک با سونی مشارکت خواهد داد. هنوز معین نیست که آیا هوندا یا سونی هوندا موبیلیتی (SHM) مسئولیت پشتیبانی پس از فروش را بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

  • نسل بعدی بوگاتی چگونه خواهد بود؟ | تغییرات ویژه با ادغام در خودروساز کرواسی + تصاویر

سونی هوندا موبیلیتی اعلام نموده است که پیش سفارش اولین خودروی فراوری شده به وسیله این شرکت مشترک در نیمه اول سال 2025 در دسترس خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "محصول مشترک هوندا و سونی معرفی می گردد ، CES 2023 آماده رونمایی از این خودروی مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصول مشترک هوندا و سونی معرفی می گردد ، CES 2023 آماده رونمایی از این خودروی مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید