مسی چه کسانی را آنفالو نموده است؟

به گزارش انجمن گیگابلاگ، لیونل مسی، ستاره آرژانتینی حال حاضر تیم اینترمیامی تصمیم گرفت که تیم پاریسن ژرمن را در شبکه اجتماعی اینستاگرام آنفالو کند و به این ترتیب مسی دیگر پیگیر شرایط و اخبار این تیم نیست.

مسی چه کسانی را آنفالو نموده است؟

به گزارش خبرآنلاین، مسی در تابستان 2021 پس از این که قراردادش با بارسلونا به سرانجام رسید، دیگر قرارداد نوی با آبی و اناری ها امضا نکرد و تصمیم گرفت که راهی پاری سن ژرمن گردد و به عنوان بازیکن آزاد به این باشگاه پیوست. لیونل مسی در دو سالی که در این تیم حضور داشت، توفیقی در رقابت های اروپایی نداشت و به وسیله طرفداران تیم پاریسی هو می شد. اکنون هم مسی که از این تیم جدا شده است، تصمیم گرفته است که پی اس جی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام آنفالو کند و دیگر این تیم را نداشته باشد.

مسی در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام تنها چهار تیم را دنبال می نماید. این چهار تیم عبارتند از: بارسلونا از اسپانیا، نیولد اولد بویز از آرژانتین و منچسترسیتی و چلسی از انگلیس.

لیونل مسی قرار است قرارداد رسمی خود را با اینترمیامی به زودی به امضا برساند و کار خود را در باشگاه آمریکایی آغاز کند و باید دید که عملکردش در تیم نو به چه شکل خواهد بود.

منبع: فرارو

به "مسی چه کسانی را آنفالو نموده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی چه کسانی را آنفالو نموده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید