مشخصات گوشی تازه تاشو شیائومی MIX Fold2

به گزارش انجمن گیگابلاگ، سال گذشته میلادی، شرکت شیائومی به طور رسمی اولین گوشی هوشمند تاشو خود از سری MIX با نام Mi MIX Fold را در بازار عرضه کرد. اکنون این شرکت در حال کار بر روی ساخت جانشین این گوشی است که احتمالا Xiaomi MIX Fold 2 نام دارد.

مشخصات گوشی تازه تاشو شیائومی MIX Fold2

به گزارش انجمن گیگابلاگ، طبق آخرین اخبار منتشر شده، گوشی هوشمند تاشوی آینده شیائومی در پایگاه داده IMEI ظاهر شده و دستگاه نیز مراحل صدور گواهینامه را پشت سر گذاشته و شماره مدل آن 22061218C است.

بعلاوه تعیین شده است که گوشی Xiaomi MIX Fold 2 احتمالا در ماه ژوئن یا ژوئیه سال آینده میلادی به طور رسمی در بازار چین عرضه خواهد شد. این گوشی که گفته می گردد دارای نام رمز zizhan است، با تعیینات ارتقا یافته عرضه می گردد.

به گفته یکی از آخرین گزارش ها، این شرکت از صفحه نمایش انعطاف پذیر 8.1 اینچی UTG AMOLED محصول شرکت سامسونگ استفاده خواهد نمود. این صفحه نمایش UTG در سطح 30 میکرون پردازش شده و به وسیله فرآیندی ساخته شده است که انعطاف پذیری و دوام را بهبود می بخشد.

بعلاوه گفته شده است که این گوشی هوشمند دارای لولا های جدیدی است که از نو طراحی شده و نسبت به مدل های پیشین ارتقاء یافته است. در خصوص سایر پیشرفت ها در دستگاه آینده، باید هنوز چند ماه دیگر منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری افشا گردد.

قابل توجه است که شرکت شیائومی از غشای Polyimide (PI) برای صفحه نمایش منعطف استفاده شده در گوشی هوشمند MIX Fold استفاده نموده است که به وسیله شرکت چینی Huaxing Optoelectronics (TCL CSOT) ارائه شده است. شرکت هوآوی نیز از همین فناوری برای گوشی های Mate X2 خود استفاده نموده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "مشخصات گوشی تازه تاشو شیائومی MIX Fold2" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات گوشی تازه تاشو شیائومی MIX Fold2"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید