گلکسی تب اس 7 و گلکسی تب اس 7 پلاس به نمایشگرهای 120 هرتزی مجهز می شوند

به گزارش انجمن گیگابلاگ، بعد از انتشار تصویر تبلت گلکسی تب اس 7 سامسونگ، امروز خبری دیگر از یک منبع بسیار موثق یعنی Ice Universe منتشر شده که ادعا می کند تبلت های جدید سامسونگ از نمایشگری با رفرش ریت 120 هرتز بهره می برند. یعنی مانند نماینده های اپل، هم گلکسی تب اس 7 و هم گلکسی تب اس 7 پلاس قرار است با چنین نمایشگری راهی بازار شوند.

گلکسی تب اس 7 و گلکسی تب اس 7 پلاس به نمایشگرهای 120 هرتزی مجهز می شوند

با توجه به آنچه که Ice Universe ادعا می کند، ظاهرا سامسونگ در نظر دارد رقبایی شایسته برای رقابت با آیپد پرو راهی بازار کند. اگرچه رقیب هم از نمایشگری با رفرش ریت 120 هرتز بهره می برد اما سامسونگ می تواند از مزیت پنل های امولد استفاده کرده و در مصرف انرژی بهتر از آیپد پرو عمل کند.

سامسونگ قصد دارد تبلت های جدید را در دو اندازه 11 و 12.4 اینچی و با نام های گلکسی تب اس 7 و گلکسی تب اس 7 پلاس راهی بازار کند که مدل بزرگ تر از یک باتری 9800 میلی آمپر ساعتی و مدل کوچک تر هم از یک باتری 7760 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. این در حالی است که اپل برای آیپد پرو 12.9 اینچی خود یک باتری 9720 میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفت.

برای مقایسه عملکرد این دو محصول باید منتظر عرضه رسمی نماینده های سامسونگ به بازار باشیم. اما اینطور که به نظر می رسد، آیپدها کار بسیار سختی را در پیش دارند.

درباره تبلت گلکسی تب اس 7 سامسونگ چه می دانیم؟

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گلکسی تب اس 7 و گلکسی تب اس 7 پلاس به نمایشگرهای 120 هرتزی مجهز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی تب اس 7 و گلکسی تب اس 7 پلاس به نمایشگرهای 120 هرتزی مجهز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید