نرم افزار جنجالی برای عموم رایگان شد!

به گزارش انجمن گیگابلاگ، زومیت نوشت: مایکروسافت امکان استفاده از ابزار فراوری تصویر با هوش مصنوعی DALL-E را دردسترس همه کاربران نسخه دسکتاپ مروگر اج قرار داد.

نرم افزار جنجالی برای عموم رایگان شد!

مایکروسافت ابزار فراوری تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی خود را برای همه کاربران نسخه دسکتاپ اج ارائه می دهد. این شرکت ماه گذشته با معرفی فراورینماینده تصویر DALL-E در موتور جستجوی بینگ بیان کرد فناوری مذکور را به طور گسترده تر دردسترس کاربران قرار خواهد داد.

ابزار ساخت تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت در نوار کناری مرورگر اج ارائه شده است. برای استفاد از این ابزار کافی است شرح مختصری درمورد تصویر موردنظرتان ارائه دهید و اج با بهره گرفتن از قدرت DALL-E، تصویر موردنظر را برای شما ایجاد خواهد نمود و سپس می توانید موارد ارائه شده را دانلود و از آن ها بهره ببرید.

به نوشته ورج، مایکروسافت قابلیت فراوری تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی را به عنوان راهکاری برای ایجاد تصاویر بصری بسیار خاص توصیف می نماید که می توان از آن در ساخت پست های رسانه های اجتماعی یا ارائه های پاورپوینت بهره گرفت. کاربران اکنون می توانند از این ابزار در موتور جستجوی بینگ یا نوار کناری مروگر اج استفاده نمایند.

طبق اعلام غول فناوری اهل ردموند، درحال حاضر برای استفاده از ابزار فراورینماینده عکس اج باید آن را با علامت + به نوار کناری این مرورگر اضافه کنید. البته مایکروسافت هیچ جزئیاتی درمورد تعداد تصاویری که هر کاربر می تواند با این ابزار فراوری کند ارائه نداده است.

مایکروسافت بعلاوه قابلیت های دیگری را به اج اضافه خواهد نمود که ازجمله می توان به ابزار Drop اشاره نمود؛ ویژگی مفیدی که به شما اجازه می دهد فایل ها و اطلاعات موردنظرتان را برای خودتان ارسال کنید تا بعداً بتوانید به آن ها دسترسی داشته باشید.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "نرم افزار جنجالی برای عموم رایگان شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرم افزار جنجالی برای عموم رایگان شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید