نرم افزار و اپلیکیشن

چطور از موبایل خود در برابر مجرمان محافظت کنیم؟

روزیاتو نوشت: ایمنی همواره باید اولویت همه ما باشد. تنها با چند کد کوتاه می توانید درباره تنظیمات تلفن همراه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

23 مهر 1402

ببینید؛ تریلر نو بازسازی پرسونا 3 به قهرمان داستان می پردازد

شرکت اتلوس (Atlus) به تازگی تریلر جدیدی از پرسونا 3 ریلود (Persona 3 Reload) منتشر نموده است که در آن به پروتاگونیست داستان می پردازد.

16 مهر 1402

پیشینه زبان فارسی را در کشور محل مأموریت مطالعه کنید

به گزارش خبرنگاران ، ظهر امروز، 28 شهریور نشست رئیس بنیاد سعدی با رایزنان در شرف اعزام به کشورهای آلمان، اسپانیا، برزیل، ایتالیا، گرجستان، آذربایجان، وابسته های فرهنگی در لاهور، راولپندی، نخجوان، اسلام آباد، معاون رایزنی در ترکیه به همراه کارشناسان...

28 شهریور 1402

معرفی شغل های 10 سال آینده ایران با عایدی بالا

در این مقاله به شما برترین شغل های 10 سال آینده ایران را معرفی می کنیم. با انتخاب این مشاغل می توانید با خیال راحت به بازار کار وارد شوید.

23 مرداد 1402

چگونه شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم؟ [آموزش تصویری و معرفی 4 برنامه کاربردی]

ایرپادها از جمله محصولاتی هستند که اولین بار در سال 2016 از طریق شرکت اپل به بازار معرفی و عرضه شدند. با حذف جک 3.5 میلی متر از گوشی ها این هندزفری های بی سیم توجه زیادی را به خود جلب کردند و توانستند جزو محصولات پرفروش شرکت اپل باشند.

21 مرداد 1402

برترین خانه های عروسک برای بچه ها؛ مکانی برای زندگی اسباب بازی ها

خانه های عروسک یکی از برترین اسباب بازی هایی هستند که می توانید برای فرزند خود یا حتی به عنوان مکانی برای قرار دادن اسباب بازی های خود تهیه کنید. خانه های عروسک در سایزها و سبک های مختلفی فراوری می شوند؛ طوری که بعضی نمایانگر خانه های مدرن هستند و اتاق...

27 تیر 1402

با 7 برند لپتاپ مشهور و محبوب سال 2023 آشنا شوید

خرید یک لپتاپ می تواند هزینه بسیار سرسام آوری را برای کاربرها در پی داشته باشد. بنابراین عقلانی است تا از یک برند معتبر لپتاپ به منظور خرید بهره ببرید. در این مقاله قصد داریم 7 برند معتبر لپتاپ سال 2023 را معرفی کنیم.

22 تیر 1402

آموزش تبدیل گوشی به میکروفون کامپیوتر؛ هر آنچه باید بدانیدآموزش تبدیل گوشی به میکروفون کامپیوتر

در این مطلب به شما نحوه تبدیل گوشی به میکروفون را آموزش خواهیم داد تا یکی از بزرگ ترین محدودیت های کامپیوترهای شخصی را رفع کنید.

8 تیر 1402

چهره هفتاد سالگی لیلا اوتادی با هوش مصنوعی

لیلا اوتادی بازیگر سینما و تلویزیون با انشار یک تصویر، چهره هفتاد ساله غافلگیر کننده خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشته است.

17 خرداد 1402

تیک تاک جان این موجود کمیاب را به خطر انداخت!، عکس

گربه ها ممکن است مالک اینترنت باشند اما حیوانات دیگر در حال ورود به بازار رقابتی اینترنت هستند.

12 اردیبهشت 1402

ChatGPT به قابلیتی برای جلوگیری از ذخیره سازی سابقه چت ها مجهز شد

شرکت OpenAI حالا به شما اجازه می دهد تا درصورت تمایل سابقه گفت وگو با چت بات هوش مصنوعی ChatGPT را غیرفعال کنید. با این کار این نرم افزار دیگر مکالمات قبلی شما را ذخیره نمی کند و از آن ها برای آموزش مدل های هوش مصنوعی خود استفاده نخواهد کرد.

7 اردیبهشت 1402

استقبال نوروزی از سرویس بین شهری تپسی

سفرهای بین شهری، سرویسی نو از تپسی است که به کاربران امکان می دهد به راحتی از شهری به شهر دیگر سفر کنند. این سرویس که از شهریور ماه 1401 به سرویس های تپسی اضافه شده است، تا پایان تعطیلات نوروز رشد 5 برابری تعداد سفر را تجربه کرده است.

29 فروردین 1402

اولین استان آمریکا تیک تاک را برای همه مسدود کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، مصوبه مذکور اپ استورهای فعال در استان مونتانا را مجبور می کند تا اپلیکیشن تیک تاک را در استان مذکور مسدود کنند.

27 فروردین 1402

نرم افزار جنجالی برای عموم رایگان شد!

زومیت نوشت: مایکروسافت امکان استفاده از ابزار فراوری تصویر با هوش مصنوعی DALL-E را دردسترس همه کاربران نسخه دسکتاپ مروگر اج قرار داد.

18 فروردین 1402

چطور می توانیم کالای اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

خرید از مراکز معتبر در کنار مهارت های آنالیز و انتخاب، می تواند برترین تجربه را برای خریدار رقم بزند

11 اسفند 1401

شرط عجیب برای آپدیت ب ام و i4: باید خودرو را در جای مسطح پارک کنید!

خودرو های نو همچون گوشی های هوشمند به قابلیت آپدیت از راه دور مجهز هستند. ب ام و جزو خودروسازانی است که ثابت نموده علاقه زیادی به این قابلیت دارد. اما نکته عجیب اینکه یکی از مشتریان این شرکت ادعا می نماید برای آپدیت خودرو باید آن را در زمین مسطحی پارک...

20 بهمن 1401

با این گجت هوشمند خوش طعم ترین خوراک های گوشت را بپزید

یکی از مسائل رایج افرادی که تجربه زیادی در آشپزی ندارند این است که به دلیل تجربه کم، نمی دانند گوشت چه زمانی آماده می گردد و در نتیجه در بعضی موارد گوشت خام یا بیش از حد پخته را برای مهمانان سرو می نمایند. اما به نظر می رسد این مشکل راهکار دارد.

30 آذر 1401

پشتیبانی از 5G در کوالکام

شبکه 5G روزبه روز نفوذ خود را به زندگی مردم بیشتر می نماید و تا همه گیرشدن آن راه زیادی نداریم. درحال حاضر انواع شبکه های 5G در سرتاسر آمریکای شمالی، اروپا و آسیا پیاده می شوند.

27 آذر 1401

سرپرست امنیت فضای مجازی شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، با حکم امیرمحمدزاده لاجوردی معاون وزیر ارتباطات، محمد پهلوانی قمی با حفظ سمت سازمانی به سمت سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی منصوب شد.

25 آبان 1401

سازندگان Hellblade 2 از ساخت تجربه ای سینمایی برای بازی شان می گویند

بازی هل بلید 2 (Hellblade 2) یکی از عناوین داستانی و ترسناک مورد انتظار در سال آینده است. نکته اصلی این بازی در جلوه های بصری آن است. شرکت سازنده آن یعنی نینجا تئوری (Ninja Theory) تمام کوشش خود را نموده تا این بازی را از لحاظ بصری و گرافیکی زیبا بسازد. این موضوع در شماره...

7 آبان 1401
تعداد: (45)