پاکدل: از هیچ کس ناراحت نیستم ، می توانستم گران قیمت ترین بازیکن ایران شوم اما ...

به گزارش انجمن گیگابلاگ، ساعتی قبل بعضی از خبرگزاری ها از توافق 18 ماهه حامد پاکدل، مهاجم پرسپولیس با تراکتور خبر دادند در همین ارتباط با او صحبت کردیم .

پاکدل: از هیچ کس ناراحت نیستم ، می توانستم گران قیمت ترین بازیکن ایران شوم اما ...

محمد زارعی- به گزارش انجمن گیگابلاگ ساعتی قبل بعضی از خبرگزاری ها از توافق 18 ماهه حامد پاکدل، مهاجم پرسپولیس با تراکتور خبر دادند .

حرف های او با انجمن گیگابلاگ را در ذیل می خوانید:

خبر توافق یک فصل و نیمه ات با تراکتور منتشر شده صحت دارد؟

نه صحت ندارد. حدس خودشان است. من از 4 تیم فولاد، تراکتور، ذوب آهن و نساجی پیشنهاد جدی داشتم. با تراکتور هم مذاکره داشتیم. توافق هم کردیم اما توافق نهایی انجام نشده است. چیزی هم امضا نکردیم. تا وقتی هم قراردادت را امضا نکنی چیزی قطعی نیست. می توانستم به تیمی بروم و گران ترین بازیکن لیگ شوم اما باید به تیمی بروم که شرایط برای پیشرفتم مهیا باشد و دیده شوم.

چه زمانی با تیم نو قرارداد امضا می کنی؟

امشب یا فردا ظهر. چراکه وقتی هم برای نقل و انتقلات نداریم و همین که خودم هم دوست دارم سریع به تیم نوم اضافه شوم و تمریناتم را شروع کنم.

در خصوص جدایی ات از پرسپولیس صحبتی نداری؟

برای جدایی ام از پرسپولیس تمام طلبم را بخشیدم. آن هم فقط به خاطر نام بزرگ پرسپولیس و طرفداران بود. تنها کاری که می توانستم انجام بدهم همین بود که همه طلبم را ببخشم. با توافق محبت آمیز و خیلی خوب از سوی دو طرف از باشگاه پرسپولیس جدا شدم. تشکر می کنم از همه عوامل باشگاه سرمربی، مربیان، همبازیانم و به ویژه طرفداران که در هر شرایطی به من لطف داشتن و حمایتم کردند. نهایت کار هم این شد که با یک خاطره خوب از سوی هر دو طرف، جدا شدیم.

خاطره خوبت از دوران حضور در پرسپولیس چیست؟

خاطره خوبم اینکه در کمترین دقایق بازی که برای پرسپولیس بیشترین تاثیر گذاری را داشتم. این عنوان را در فوتبال ایران به من دادند که مهاجمی بودم که با کمترین دقایق بازی، بیشترین تاثیر گذاری را داشتم. این ها همه لطف خدا و همه عوامل باشگاه بود. البته یک رابطه متقابل بود. در هر شرایطی همه با هم بودیم.

ناراحت نیستی از پرسپولیس جدا شدی؟

مگر می گردد ناراحت نبود. روزی که با پرسپولیس قرارداد امضا کردم، برترین روز زندگی ورزشی ام بود و روزی هم که از پرسپولیس جدا شدم، بدترین روز زندگی ورزشی ام بود. ناراحت بودم. به هرحال سخت بود با هزاران آرزو آمده بودم که خودم را نشان دهم. سخت است ولی فوتبال است و شرایط خاص خودش را دارد. برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم.

ممکن است روزی دوباره به پرسپولیس برگردی؟

فوتبال غیر قابل پیش بینی است. من کوشش خودم را می کنم امیدوارم روزی دوباره به پرسپولیس یاری کنم.

از کسی هم ناراحت هستی؟

اصلا. به هیچ وجه از کسی ناراحت نیستم.

منبع: همشهری آنلاین

به "پاکدل: از هیچ کس ناراحت نیستم ، می توانستم گران قیمت ترین بازیکن ایران شوم اما ..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: از هیچ کس ناراحت نیستم ، می توانستم گران قیمت ترین بازیکن ایران شوم اما ..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید