کنعانی: ناوگروه 86 تحریم های ظالمانه آمریکا را شکست داد، این دریانوردی بر عزت ایران اضافه کرد

به گزارش انجمن گیگابلاگ، سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به دریانوردی ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش به دور جهان گفت: ایران در این عملیات نشان داد که تحریم های ظالمانه و یکجانبه آمریکا شکست خورده است.

کنعانی: ناوگروه 86 تحریم های ظالمانه آمریکا را شکست داد، این دریانوردی بر عزت ایران اضافه کرد

به گزارش تسنیم، ناصر کنعانی در حاشیه مراسم استقبال از ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه اقدام ارزشمند و افتخار آفرین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عملیات بی نظیر اجرا شده از سوی آن ها باعث افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی شده است، گفت: قدرت دریایی از مولفه های مهم قدرت کشور ها در عرصه بین المللی محسوب می گردد و کشوری که دارای قدرت دریایی است می تواند در حوزه های بین المللی و راهبردی حرف های جدی برای گفتن داشته باشد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پیشرفت های ارزنده ای در فناوری های دریایی داشته است، اضافه نمود: با این سفر، برگ اقتدار دیگری بر اوراق قدرت جمهوری اسلامی افزده شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این سفر، یک سفر عادی نبود، در این سفر اقتدار دریایی، علمی، صنعتی و فناوری ایران در این حوزه به نمایش گذاشته شد، تاکید نمود : ایران در این عملیات نشان داد که تحریم های ظالمانه و یکجانبه آمریکا شکست خورده است. این اقدام امید را در دل ملت های مستقل جهان افزایش داد و نشان داد که ایران در پرتو اراده ملی، توانایی عبور از سیاست های تحمیلی نظام سلطه را دارد.

کنعانی در انتها تاکید نمود: این اقدام، امید را نزد دولت ها دوست و مستقل ارتقا داد و بر عزت ملی جمهوری اسلامی بیش از گذشته اضافه نمود.

منبع: فرارو

به "کنعانی: ناوگروه 86 تحریم های ظالمانه آمریکا را شکست داد، این دریانوردی بر عزت ایران اضافه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی: ناوگروه 86 تحریم های ظالمانه آمریکا را شکست داد، این دریانوردی بر عزت ایران اضافه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید