کورس آقای گلی جذاب شده، بازگشت دیاباته رقابت را داغ تر میکند

به گزارش انجمن گیگابلاگ، در سرانجام هفته ششم رقابتهای لیگ برتر گادوین منشا با 6 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفته است و سجاد شهباززاده به همراه طالب ریکانی با 5 گل در تعقیب او قرار دارند و یک پله پایین تر هم امین قاسمی نژاد با 4 گل ایستاده است.

کورس آقای گلی جذاب شده، بازگشت دیاباته رقابت را داغ تر میکند

محمد مومنی پیشکسوت تیم استقلال و آقای گل پیشین فوتبال کشور در این خصوص به انجمن گیگابلاگ گفت: جدول بهترین گلزنان هم حال و هوای خاص خودش را دارد و همواره چند بازیکن بدون آنکه یکدیگر را ببینند به صورت غیر مستقیم رقابتی داغ با یکدیگر دارند. خوشحالم از اینکه امروز شاهد حضور چهره هایی در بالای این جدول هستیم که کمتر انتظارش می رفت.

آقای گل پیشین فوتبال کشور گفت: البته گمان می کنم دو سه بازیکن در لیگ هستند که ظرفیت اضافه شدن به این رقابت و رسیدن به بالای جدول را دارند. ما سه مهاجم خارجی خوب، با کیفیت و باتجربه داریم که قطعاً به این جدول اضافه می شوند. استنلی کی روش، شیمبا و دیاباته ظرفیت اضافه شدن به این جدول را دارند. ضمن اینکه به نظر من در استقلال ارسلان مطهری و مهدی قائدی هم می توانند خودشان را به بالای این جدول برسانند.

مومنی توضیح داد: واقعاً بابت مصدومیت دیاباته افسوس می خورم چون اگر او در شرایط خوبی قرار داشت و به اندازه منشا برای تیمش بازی نموده بود، امروز 5-6 گل برای آبی پوشان زده بود. با اضافه شدن دیاباته به جدول گلزنان این رقابت داغ تر از این هم خواهد شد.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد ملاقات این تیم برابر شهرخودرو نیز بیان داشت: دو تیم بازی خوبی انجام دادند و من تیم شهرخودرو را تحسین می کنم که مقابل استقلال تا این میزان جسارت داشت. آنها حتی زمانی که 10 نفره هم شدند نه پا پس کشیدند و نه از میل تهاجمی شان کاسته شد. اگر بیننده ای علم به اخراج یک بازیکن شهرخودرو نداشت از نوع بازی آنها نمی توانست متوجه این موضوع گردد.

مهاجم پیشین آبی پوشان تاکید نمود: رحمتی تیم خوب و قابل احترامی را ساخته و این طور جسورانه بازی کردن مقابل استقلال آن هم با یک بازیکن کمتر واقعاً کار هر تیمی نبود. شاید اگر رشادت رشید مظاهری نبود الان نتیجه ای جز شکست 2 بر صفر شهرخودرو ثبت شده بود.

وی اضافه کرد: حالا که استقلال به صدر جدول رسیده باید برای حفظ آن تلاشی مضاعف داشته باشد. قطعاً حفظ صدرنشینی سخت تر از دست یابی به آن است.

مدیر پیشین آموزشگاه آبی پوشان در مورد قرارداد حرفه ای چند بازیکن از تیم های پایه و امکان اضافه شدن آنها به تیم بزرگسالان گفت: هیچ تیمی در هیچ کجای جهان و در هیچ زمانی از اعتماد کردن به جوان ها ضرر نمی نماید. من این رفتار را می پسندم که در باشگاه استقلال به بازیکن جوان بها داده می گردد. همین الان لیگ برتر را نگاه کنید و ببینید چند ستاره کنونی فوتبال محصول آموزشگاه استقلال بودند که سیاست مناسبی برای جذب و بهره برداری از آنها وجود نداشت. اینکه استعدادهای جوان ما در تیم های پایه اینچنین جذب می شوند اتفاق خوبی است.

مومنی گفت: در همین بازی با شهرخودرو می بینیم سبحان خالقی 19 ساله گل زنی می نماید و فردین رابط که او هم 19 سال دارد بعد از ورودش به بازی چه تاثیرگذاری داشت. همین فردین رابط که محصول آموزشگاه استقلال است را زیر نظر داشته باشید و ببینید که به زودی بهترین مهاجم فوتبال ایران خواهد شد یا خیر. برای همین من مدافع بها دادن به بازیکنان جوان و استعدادهای برتر تیم های پایه هستم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کورس آقای گلی جذاب شده، بازگشت دیاباته رقابت را داغ تر میکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کورس آقای گلی جذاب شده، بازگشت دیاباته رقابت را داغ تر میکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید