بازی رایانه ای و کنسول بازی

ببینید؛ تریلر نو بازسازی پرسونا 3 به قهرمان داستان می پردازد

شرکت اتلوس (Atlus) به تازگی تریلر جدیدی از پرسونا 3 ریلود (Persona 3 Reload) منتشر نموده است که در آن به پروتاگونیست داستان می پردازد.

16 مهر 1402

برترین خانه های عروسک برای بچه ها؛ مکانی برای زندگی اسباب بازی ها

خانه های عروسک یکی از برترین اسباب بازی هایی هستند که می توانید برای فرزند خود یا حتی به عنوان مکانی برای قرار دادن اسباب بازی های خود تهیه کنید. خانه های عروسک در سایزها و سبک های مختلفی فراوری می شوند؛ طوری که بعضی نمایانگر خانه های مدرن هستند و اتاق...

27 تیر 1402

با 7 برند لپتاپ مشهور و محبوب سال 2023 آشنا شوید

خرید یک لپتاپ می تواند هزینه بسیار سرسام آوری را برای کاربرها در پی داشته باشد. بنابراین عقلانی است تا از یک برند معتبر لپتاپ به منظور خرید بهره ببرید. در این مقاله قصد داریم 7 برند معتبر لپتاپ سال 2023 را معرفی کنیم.

22 تیر 1402

تیک تاک جان این موجود کمیاب را به خطر انداخت!، عکس

گربه ها ممکن است مالک اینترنت باشند اما حیوانات دیگر در حال ورود به بازار رقابتی اینترنت هستند.

12 اردیبهشت 1402

سازندگان Hellblade 2 از ساخت تجربه ای سینمایی برای بازی شان می گویند

بازی هل بلید 2 (Hellblade 2) یکی از عناوین داستانی و ترسناک مورد انتظار در سال آینده است. نکته اصلی این بازی در جلوه های بصری آن است. شرکت سازنده آن یعنی نینجا تئوری (Ninja Theory) تمام کوشش خود را نموده تا این بازی را از لحاظ بصری و گرافیکی زیبا بسازد. این موضوع در شماره...

7 آبان 1401

بزرگ ترین هدست واقعیت مجازی گیمینگ در سال 2022

هدست واقعیت مجازی نسل بعدی سونی برای کنسول پلی استیشن 5 بزودی عرضه خواهد شد. PlayStation VR 2 از بسیاری جهات شبیه هدستی است که همیشه برای PS5 می خواستیم. یک طراحی نو از این محصول یک هدست سفید رنگ را نشان می دهد که رنگ آن کاملا با PS5 مطابقت دارد.

31 اردیبهشت 1401

هورایزن زیرو داون بیش از 20 میلیون نسخه فروش داشته است

در حالی که در آستانه عرضه ی بازی هورایزن: فوربیدن وست (Horizon Forbidden West) قرار داریم، هرمن هالست، رئیس استودیوهای پلی استیشن، آمار فروش بازی هورایزن زیرو داون (Horizon Zero Dawn) را گفت.

21 فروردین 1401