همه چیز درباره سریال خاندان اژدها؛ تعداد قسمت ها و داستان

به گزارش انجمن گیگابلاگ، سریال خاندان اژد ها به عنوان پیش عایدی سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت، قرار بود که براساس زمان بندی شبکه اچ بی او (HBO) بامداد فردا 31 مرداد ماه از این شبکه منتشر گردد. اما آنطور که بعضی از رسانه های بین المللی گزارش داده اند، قسمت اول این سریال، یک روز زودتر در شبکه های اجتماعی لو رفته است.

همه چیز درباره سریال خاندان اژدها؛ تعداد قسمت ها و داستان

به گزارش انجمن گیگابلاگ، سایت Meaww گزارش داده که هواداران سریال بازی تاج و تخت، قسمت اول سری نو را زودتر دیده اند. حالا هم آنالیز ها حاکی از آن است که شبکه اچ بی او (HBO) در پی گروهی است که قسمت نخست سریال خاندن اژد ها را در توییتر منتشر نموده است.

در هر صورت بیایید به جزئیات این سریال بپردازیم. طبق اعلام شبکه اچ بی او (HBO) قرار است که فصل اول خاندان اژد ها در 10 قسمت پخش گردد. اما فعلا خبری از ساخت فصل دوم آن نیست. شاید تولیدنمایندگان خاندان اژد ها منتظر استقبال عمومی از فصل اول هستند تا ساخت فصل دوم را تمدید نمایند.

داستان سریال خاندان اژد ها در خصوص چیست؟

اگر هشت فصل سریال تاج تخت را دیده باشید، احتمالا در جریان هستید که فصل اول خاندان اژد ها بر اساس رمان خون و آتش نوشته جرج آر آر مارتین ساخته شده و به دوران خاندان تارگرین می پردازد. به دورانی که این خاندان در قدرتمندترین زمان خود قرار داشتند. در واقع این سری قرار است که 200 سال پیش از سریال بازی تاج و تخت را روایت کند.

در این سریال همچنان قرار است شاهد حضور اژد ها باشیم. اما با این تفاوت که هم تعداد اژد ها بیشتر و هم اژدهاسواران متعدد و ویژگی های متفاوتی دارند. مثلا سازندگان اشاره نموده اند که در این فصل شاهد حضور 17 اژد ها خواهیم بود. این در حالی است که ما در سریال بازی تاج و تخت سه اژد های دنریس را دیدیم که در نهایت یکی از آن ها به دست وایت واکر ها افتاد و رئیس آن ها به اژدهاسوار بدل شد.

با این حال آنچه از داستان خاندان اژد ها می دانیم این است که بسیاری از اژدهایان وستروس در جریان فوران آتشفشانی والیریا کشته شدند، اما در ان سو اژدهایان متعلق به خاندان تارگرین همگی از این ماجرا جان سالم به در بردند. اژدهایانی که برای تسخیر هفت قلمرو به کار گرفته خواهند شد تا صحنه نبرد خونین میان این خاندان را شکل بدهند.

منتقدان در خصوص خاندان اژد ها چه می گویند؟

زمانی که آخرین فصل سریال بازی تاج و تخت منتشر شد، تنها 55 درصد از منتقدان در راتن تومیتوز از تماشا این سریال ابراز خرسندی کردند. اما پس از آن ثمره تلخ، حالا حدود 344 نقدی برای خاندان اژد ها در راتن تومیتوز به ثبت رسیده که رضایتمندی آن ها از این سری را 85 درصد نشان می دهد. عددی که نسبت به فصل هشتم هر چند رضایت بخش است، اما در قیاس با فصل های اول تا هفتم قابل توجه نیست.

جالب است بدانید که رضایتمندی منتقدان از فصل اول بازی تاج و تخت 90 درصد بود که در فصل های دوم به 96 درصد، در فصل سوم به 96 درصد، در فصل چهارم به 97 درصد، در فصل پنجم به 93 درصد، فصل ششم به 94 و در فصل هفتم به 93 درصد رسید.

با این وجود فعلا باید دید که در انتها فصل اول خاندان اژد ها رضایتمندی منتقدان دوباره به بالای 90 درصد می رسد یا باز هم تجربه تلخ فصل آخر بازی تاج و تخت تکرار می گردد. اشتباهی که بعید به نظر می رسد دو بار از سوی سازندگان تکرار گردد.

منبع: فرارو

به "همه چیز درباره سریال خاندان اژدها؛ تعداد قسمت ها و داستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سریال خاندان اژدها؛ تعداد قسمت ها و داستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید