دوچرخه سواری

6 فعالیتی که به کاهش کلسترول خون یاری می نماید

اضافه وزن موجب تمایل بدن به افزایش LDL در خون می گردد. این نوع از کلسترول با بیماری های قلبی ارتباط مستقیم دارد که می توانند سلامت بدن را به خطر اندازند.

14 شهریور 1402

چرا باید به شیلی سفر کرد؟ ، 21 علت سفر به شیلی

کشور شیلی یکی از کشورهای واقع در آمریکای جنوبی است که به علت طبیعت زیبایی که دارد، سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. این کشور در امتداد اقیانوس آرام واقع شده و اخیرا نیز خطوط هوایی خود را بین لندن و هیترو و سانتیاگو (مرکز کشور شیلی) راه اندازی...

30 دی 1401

جاذبه های گردشگری آفریقا، بکر و دیدنی برای آدمیان کره خاکی

دومین قاره بزرگ دنیا، با منظره ها گسترده و حیات وحش غنی، برترین جای ممکن برای عکاسان است. این قاره کهن شما را به بازدید از زیبایی های خود فرا می خواند. این مقاله شما را در سفربه آفریقا و لذت بردن از دیدنی های آفریقا و جاذبه های گردشگری آفریقا کمک رسان خواهد...

17 دی 1401

کاهش 50 درصدی وابستگی شهروندان به خودروهای شخصی ، شیوه های قدیمی مدیریت ترافیک شهری جواب نمی دهد

اعضای شورای شهر آکسفوردشایر در انگلستان در نظر دارند حمل ونقل به وسیله وسایل نقلیه شخصی را به اندازه 50 درصد کاهش دهند.

25 مهر 1401

روز هوای پاک: 29 دی

آلودگی هوا چقدر برای ما مضر است؟ آلودگی آب آشامیدنی و غذا مهم تر است یا آلودگی هوا؟ آلودگی هوا برای ما و سیاره ای که روی آن زندگی می کنیم چه اثرات و خطراتی دارد؟ خود ما به عنوان عضوی از کره زمین چقدر به سالم ماندن هوایی که تنفس می کنیم اهمیت می دهیم و برای...

30 شهریور 1401

رکورد سریع ترین دوچرخه سواری در جنوب آمریکا شکسته شد

رکورد سریع ترین زمان برای عبور از طول آمریکای جنوبی به وسیله دوچرخه با شعار حمایت از بهداشت روانی شکسته شد.

24 تیر 1401

با 10 جاذبه دیدنی برتر بلگراد آشنا شوید

بلگراد، مرکز صربستان، از زیباترین مقاصد گردشگری جنوب شرق اروپا است؛ دانوب نیز همانند خونی است که جانی تازه به شهر داده است.

22 اردیبهشت 1401

کریدور دسترسی به ایستگاه مترو جوادیه بهره برداری می شود

شهردار منطقه 11 تهران گفت: با تکمیل کریدور دسترسی به ایستگاه مترو جوادیه، راستا پیاده روی شهروندان به ایستگاه تا یک سوم کاهش می یابد.

28 فروردین 1401

هزینه سفر به مادرید چقدر است؟

مادرید، معروفیت پاریس، فلورانس یا سایر شهرهای اروپایی را ندارند، اما یکی از دیدنی ترین شهرهای اروپا است. هزینه سفر به این شهر را در این مقاله ببینید.

22 بهمن 1400

محمدرضا گرایی و امیرحسین زارع تا بازی های المپیک 2024 بورسیه شدند

محمدرضا گرایی و امیرحسین زارع تا بازی های المپیک 2024 بورسیه شدند

24 دی 1400

وعده جانشین رئیس پلیس تهران در فدراسیون دوچرخه سواری

جانشین رئیس پلیس تهران با حضور در فدراسیون دوچرخه سواری گفت که در آینده نزدیک دوربین های دور مجموعه ورزشی آزادی نصب می شوند.

11 آبان 1399

زیباترین روستاهای گردشگری مخصوص زمستان

تعطیلات زمستانی بهترین فرصت برای دیدن روستاهای زیبای گردشگری در جهان است که جذابیت این فصل را چند برابر نموده است.برای آشنایی بیشتر با این روستاها در سراسر جهان به معرفی بعضی از آنها پرداخته ایم.

5 خرداد 1399

پارک هیتاچی ژاپن، به رنگارنگی رنگین کمان

جهان به این باور رسیده است که ژاپن با دیگر کشور های جهان فرق دارد. وقتی صحبت از ژاپن می گردد از متفاوت بودن آن بحث به میان می آید. ژاپن اتحاد ملی و حس مشترک همگانی بسیار بالایی دارند و این در حفظ و نگهداری مناطق فضای عمومی به خصوص فضای سبز آن ها تاثیر گذاشته...

4 دی 1398