طراحی گرافیکی و چاپ

مشخصات تارا دنده ای نو اعلام شد ، تارا V1 پلاس چه ویژگی های نوی دارد؟

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی مشخصات تارا دنده ای نو را اعلام کرد. تارا دنده ای نو در حقیقت همان تیپ V1 پلاس است که قرار بود ماه ها پیش به بازار معرفی شود. ایران خودرو مشخصات این سدان نو را با کد 32209 در وب سایت خود به روزرسانی کرد.

10 مهر 1402

پیشینه زبان فارسی را در کشور محل مأموریت مطالعه کنید

به گزارش خبرنگاران ، ظهر امروز، 28 شهریور نشست رئیس بنیاد سعدی با رایزنان در شرف اعزام به کشورهای آلمان، اسپانیا، برزیل، ایتالیا، گرجستان، آذربایجان، وابسته های فرهنگی در لاهور، راولپندی، نخجوان، اسلام آباد، معاون رایزنی در ترکیه به همراه کارشناسان...

28 شهریور 1402

سوسمار در تئاترشهر، جدیدترین عکس از تمرین نمایش حمید حبلی و رحمت امینی

از چند روز گذشته اجرای نمایش سوسمار با متنی از حمید جبلی در رسانه ها منتشر شده است. حالا خبر می رسد که این نمایش از 6 شهریور اجراهایش را در تئاترشهر شروع خواهد کرد.

29 مرداد 1402

6 نکته که باید درباره خرید بهترین کرم موبر و نحوه استفاده از آن بدانید

مدت زمان زیادی است که انسان از روش های مختلف برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می کند، به طوری که گفته می گردد سابقه این کار به مصر باستان برمی گردد. از آنجا که کرم های موبر بدون ایجاد درد موهای بدن را از بین می برند، در بین مردم محبوبیت زیادی دارند....

28 مرداد 1402

سعید بداغی نویسنده ابهری درگذشت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در زنجان، سعید بداغی، پیشکسوت اهل قلم، دبیر بازنشسته ادبیات، نویسنده و شاعر ابهری درگذشت.

21 تیر 1402

گنج پنهان درون حشره نامحبوب

سوسک موپلی (Mupli beetle) یک حشره سیاه و کوچک است که معمولا برای انسان خطری ندارد، اما اگر در دست گرفته گردد، این سوسک ماده ای از خود ترشح می نماید که موجب سوزش شده و حتی سوختگی ایجاد می نماید. این سوسک ها که بیشتر در هند دیده می شوند، زمانی که به صورت گروهی به...

13 تیر 1402

انتشار نخستین تصاویر از گوشی نو وان پلاس پیش از رونمایی رسمی، عکس

دیجیاتو نوشت: ظاهراً چیزی تا رونمایی رسمی از وان پلاس نورد 3 نمانده است و به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود؛ چرا که شاهد انتشار رندرهای رسمی این گوشی هوشمند هستیم.

27 خرداد 1402

نشست اینفوطور؛ تصاویر می توانند جای هزاران کلمه صحبت نمایند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ؛ امروز در غرفه کتاب آرا نمایشگاه کتاب 1402 کارگاه اینفوطور به میزبانی کاظم طلایی و تدریس استاد جمشید کاظمی برگزار گردید. موضوع این کارگاه اهمیت اینفوگرافیک در طراحی جلد کتاب ها و نشریات است، اینفوگرافیک یا اطلاع...

21 اردیبهشت 1402

مورینیو در رُم می ماند

ژوزه مورینیو که از زمان قبول راهنمایی رُم اثر خوبی بر روی این تیم گذاشته و این تیم را فصل گذشته به قهرمانی در لیگ کنفرانس اروپا رساند، با جود شایعاتی که درباره اش وجود دارد در مورد آینده حرفه ای خود تصمیم گیری نموده است.

9 فروردین 1402

کشف پروتئینی که در ترمیم و رشد عضلات نقش دارد

میوکین ها (Myokines) پروتئین های کوچکی هستند که به وسیله سلول های ماهیچه اسکلتی ترشح می شوند. آن ها طیف گسترده ای از عملکرد ها را دارند و ممکن است روی سلول هایی که به محل ساخت آن ها نزدیک یا دور هستند، تاثیر بگذارند. تصویر جامع چگونگی تأثیر میوکین ها بر...

27 دی 1401

این هیولای شگفت انگیز، صنعت خودرو را متحول می نماید

وقتی به کونیگزگ نگاه می کنیم، حس می کنیم که همان اِلمان های CC 8 S در این خودرو وجود دارد که در واقع مدرن تر شده اند. در قسمت جلوییِ خودرو یک چراغ کشیده و نسبتا باریک با 3 گرافیک L مانند، به زیبایی این خودرو یاری نموده اند. در زیر این چراغ ها یک ورودی هوای...

26 آذر 1401

یکی از نقاشی های رمان باد در درختان بید در یک حراجی به فروش خواهد رسید

ایسنا/ براساس خبرهای واصله، یکی از نقاشی های رمان باد در درختان بید در یک حراجی به فروش خواهد رسید.

28 آبان 1401

اهدای بیش از هزار و 400 جلد کتاب به مراکز آموزشی کردستان

کارشناس مسئول کتاب اداره کل ارشاد کردستان گفت: محموله 1 هزار و 463 جلدی کتاب به مدارس و مراکز آموزشی شهرستان های استان ارسال شد.

22 آبان 1401

جاهای دیدنی شهرستانی شهریار در تهران

شهرستان شهریار، شهرستانی است در غرب استان تهران است. مرکز آن شهر شهریار است که قبلاً علیشاه عوض گفته می شد.

10 مهر 1401

فرشاد پیوس: از اول هم می دانستم ارسلان مطهری به تیم ما نمی آید

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس گفت مهاجم پرسپولیس باید حتما به فکر آقای گلی باشد و حتی به دوم شدن در جدول گلزنان هم فکر نکند.

4 شهریور 1401

مهلت ثبت نام در چهاردهمین جشنواره علامه حلی تمدید شد

مهلت ثبت نام در چهاردهمین جشنواره علامه حلی تا 31 خرداد 1401 تمدید شد، در این دوره برای نخستین بار، بخش آثار علمی اساتید به عنوان یکی از بخش های جانبی جشنواره راه اندازی شد.

13 تیر 1401

اهمیت ویتامین های E و C در کنترل دیابت نوع دو

نتایج یک تحقیق داخلی نو نشان می دهند که استفاده از مکمل های ویتامین E و C در کنار ترکیبی از تمرینات ورزشی مختلف می تواند باعث بهبود شرایط بیماران دیابتی گردد.

5 خرداد 1401

شروع رسمی سی وهشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران

سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران با برگزاری افتتاحیه به طور رسمی شروع شد.

18 آبان 1400

دوستکسل (DOCETAXEL)

موارد مصرف: درمان سرطان های پستان، در مراحل پیشرفته تومور بدخیم سرطان پستان و ریه و تخمدان

20 مهر 1400

117 چاپخانه در استان یزد فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در یزد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد امروز در نشستی با کارشناسان فرهنگی این اداره کل که با موضوع صنعت چاپ برگزار گشت، فعالان چاپ را تلاشگران گمنام فرهنگی توصیف کرد.

15 شهریور 1400
تعداد: (35)