موسیقی

ببینید؛ تریلر نو بازسازی پرسونا 3 به قهرمان داستان می پردازد

شرکت اتلوس (Atlus) به تازگی تریلر جدیدی از پرسونا 3 ریلود (Persona 3 Reload) منتشر نموده است که در آن به پروتاگونیست داستان می پردازد.

16 مهر 1402

جشن چله تابستان ، از جشن های باستانی ایران

ایرانیان باستان همیشه دنبال بهانه ای برای برپایی جشن بودند، از این رو، به بهانه ها و رخدادهای مختلف، جشن ها و آیین های گوناگونی را برگزار می کردند. یکی از آیین هایی که در گذشته یک جشن باستانی بسیار بزرگ بوده و امروزه کمتر کسی با آن آشنایی دارد، جشن چله...

9 مرداد 1402

غیاله در قفسه های کتابفروشی ها نشست

به گزارش خبرنگاران در بوشهر، این مجموعه شعر که غیاله نام دارد، شامل دو دفتر می گردد. غیاله در زبان بومی مردم جنوب به معنای خروش آب دریا است.

17 اردیبهشت 1402

اون و ترامپ و بایدن و پوتین و مرکل راک استار شدند!

مولور از مهارت های هنری و فناوری هوش مصنوعی خود برای خلق تصاویر زنده و واقعی از رهبران سیاسی در حال نواختن گیتار بر روی صحنه استفاده نموده است.

15 اردیبهشت 1402

329 خلبان خانم در هواپیمایی ترکیه

زنان خلبان شرکت ترکیش ایرلاینز با وجود سختی ها، عاشق هوانوردی هستند و به خاطر آن شغل های سابق خود را رها نموده اند.

9 اردیبهشت 1402

بازار قیصریه یکی از بازارهای دیدنی و معروف اصفهان است

ایرنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، بازار قیصریه یکی از بازارهای دیدنی و معروف اصفهان است.

19 فروردین 1402

جاهای دیدنی مجارستان ؛ معرفی زیباترین جاذبه های گردشگری مجارستان

از سفرهای خوش قیمت و مناسب که انتخاب آن می تواند برایتان مجذوب کننده باشد، سفر به مجارستاناست. کشوری اروپایی که در سال های اخیر میزبان گردشگران بسیاری بوده است و آثار تاریخی و بناهای فرهنگی آن افراد زیادی را به خود سمت خود می کشاند. بنابراین، شما با سفر...

25 اسفند 1401

سلبریتی های هالیوودی که رابطه ویژه ای با خواهر و برادر خود دارند

بسیاری از سلبریتی های محبوب مان خواهر و برادر هایی دارند که استعداد های مشترکی با آن ها دارند و در مسیری مشابه آن ها قدم می گذرند و همیشه حامی یکدیگر هستند.

9 اسفند 1401

فستیوال آی فسیتا یکی از فستیوال های معروف یونان به شمار می رود

جاذبه ها/ براساس گزارشات بدست آمده، فستیوال آی فسیتا یکی از فستیوال های معروف یونان به شمار می رود.

20 دی 1401

دیدنی ترین نقاط فرهنگی خارق العاده دنیا

هر ساله فزونین و خارق العاده ترین نقاط فرهنگی در دنیا لیست می شوند، به آن ها امتیاز داده می گردد و جوایزی در دوازده مقوله به آن ها تعلق می گیرد. این جوایز که جوایز اسکار دنیا موزه ها هستند، به نقاط فرهنگی خارق العاده ای تقدیم می شوند که از تمامی جهات عالی...

18 دی 1401

هدفون های بی سیم با درایور های 12 میلی متری

هدفون بیسیم ODDICT TWIG PRO ANC دارای درایور های 12 میلی متری و صدای بدون نویز است.

4 دی 1401

با این فیلم ها سفر کنید (قسمت اول)

اگر دلتنگ سفر هستید و عاشق فیلم تماشا، با این فیلم ها سفر کنید، هم شوق سفر را در دلتان زنده کنید و هم تعداد زیادی فیلم خوب ببینید.

23 آذر 1401

فیلم زندگی دیگران : آنالیز، نقد، تحلیل و فضای کلی فیلم

اخطار: این نوشته اسپویلرناک است! اگر از اسپویلر می ترسید، ابتدا فیلم را ببینید و بعد سر وقت، این نوشته را بخوانید.

17 آذر 1401

داستان ظهور شزم؛ بزرگ ترین پلتفرم تشخیص موسیقی

از آن موقع که گوشی های هوشمند به سیستم عامل هایی قدیمی مانند سیمبین مجهز بودند، شزم یکی از محبوب ترین اپ ها بود که به صورت پیش فرض روی بسیاری از آن ها یافت می شد. در واقع، این پلتفرم بزرگ ترین سرویس تشخیص موسیقی در دنیاست که شاید بهتر باشد آن را بزرگ ترین...

27 مهر 1401

محقق ایرانی با واقعیت مجازی به بچه ها اتیسم موسیقی آموزش داد

به گزارش خبرنگاران، واقعیت مجازی (VR) یک فناوری در حال توسعه است که در زمینه های مختلف از جمله روانشناسی، آموزش و درمان کاربرد دارد.

1 مهر 1401

13 نکته برای موفقیت در مصاحبه های شغلی آنلاین

پاسخ به این پرسش که چه زمانی طبق روال گذشته مصاحبه های شغلی حضوری می شوند تعیین نیست و شاید به منظور حفظ سلامتی و راحتی هیچ گاه این اتفاق نیفتد. این بدان معنا است که در صورتی که در جهت یافتن شغل به مرحله مصاحبه برسید، به احتمال زیاد مصاحبه شغلی آنلاین...

30 شهریور 1401

کاسکاد: هزارپله

یکی از بناهای دیدنی شهر ایروان کاسکاد است. در بالای این بنا قسمت بزرگی از مرکز شهر را پیش روی شماست. برای رفتن به بالای کاسکاد می توانید از پله و یا پله برقی بهره ببرید. این بنا با نام هزار پله نیز در بین ایرانیان معروف است.

20 شهریور 1401

با محله توانیر و میدان توانیر تهران بیشتر آشنا شوید

درست در قلب تهران، محله ای پنهان شده که نقطه شروع تاسیس شرکت توانیر بوده است. این محله به علت قرار گرفتن شرکت توانیر به نام محله توانیر شناخته می گردد. یکی از خیابان های معروف این محله نام خود را وامدار همین شرکت است که بعد از شهادت حسن عباسپور، وزیر نیرو...

7 مرداد 1401

استقبال بی سابقه از کنسرت همایون شجریان در کانادا

همایون شجریان در تورنتو هم رکوردشکنی کرد و تمامی بلیت های کنسرتش در این شهر کانادا طی 24 ساعت به فروش رفت تا اجرای او بار دیگر تمدید گردد.

5 مرداد 1401

افراد پیروز برای داشتن تعطیلات خوب چه کارهایی انجام می دهند؟

دیده می گردد که بعضی از افراد، در برنامه ریزی برای تعطیلات بسیار پیروز ظاهر شده اند، این افراد کسانی هستند که از تعطیلات، هر چند کوتاه، نهایت لذت را می برند. آیا شما می دانید دستور کار این افراد پیروز چیست؟

1 تیر 1401
تعداد: (49)